23.09.2011

Kutup Tilkisi ve Albatros


merhabalar efendim.

tüm kızların ''mavi saç'' diye düşündükleri bir dönem mi var ?
gerçi ben anlamam o işlerden.

geçen gün süper gücümü kaybettim ve uyuyamadım.
büyük bir çileydi.
''o son kahveyi içmeyecektim''

nedense sevdayı hep kanatlı tarif ederler,?
çırpınıyoruz diye mi?

Galata Kulesi iyidir.
zannediyorum belli bir amaç uğruna yapılmamış bir kule.
hiç çıkmadım,
çıkıp ne yapayım.?

oldum olası ufuk ismini sevmem.

''Tanrı,Sarhoşları ve Çocukları Korur''
ingiliz atasözü.
''Tanrı Sarhoşları ve Mizahçıları Korur''
Usta Oğuz Aral Sözü

Kışın gelmesi arkadaşım çiğdem s.'nin bana görünmemesinden anlaşılır.
zira ikimiz de değil aynı üniversite, değil aynı şehir, aynı ülkede bile yaşamıyoruz.
o derece uzağız birbirimize.

her erkek bir gün halı saha maçına ısrar ile çağrılacaktır.
ben şunu da duydum ''ya gel abi kalede dur, para da vermezsin.''

Star Wars'ın kayan yazısı olmasaydı dünya çok başka olurdu.

Şehir manzarası fotoğrafına bakıp da ''buradan bizim ev görünüyor mu?'' diyen insan candır.
google map'a sokulası ve evi gösterilip mutlu edilesidir.

''uyanmak için önce uyumak lazım'' ile ''sıçramak için dibe vurmak lazım'' hemen hemen aynı cümleler.

Flört'ün aşka dair diye bir şarkısı var
''Ya hiç olmamış olsaydın
karşıma çıkmasaydın
Orhan Veli o şiiri yazmazdı
ne anlamı kalırdı şu hayatın''
diyor.


tilki güzel bir hayvandır,
onu sinsi diye kötülüyoruz ama o güzel kuyruk sizde olsa siz de onu korumak için bir şeyler yapmak zorunda olurdunuz.
ilk kez bir ansiklopediyi karıştırırken kutup tilkisini görmüştüm ve diğer hayvanların kutup versiyonlarına bakmıştım.
merak etmeyin, çok bir fark yok bildiğiniz hayvanın beyazı..bu arada kutup tavşanı var bir de o zaten beyaz olan bir hayvanın beyazı..
neyse tilkiye geri dönelim: efendim bu tilkinin normalinin kolları siyah oluyor o da ona böyle uzun eldiven karizması katıyor ama şirinler şapkası takan kız uzun eldiveni karizması değil,audrey hepburn karizması katıyor.

burun direği sızlaması mecaz değilmiş.
ben istanbuldaki kış günlerimde bunu ezber ettim.

Annelere yazılmış şarkılar vardır.
genelde erkek evlatların olurlar.

ben dürüm falan yiyen normal bir insanım.
hepimizin de böyle olmasını beklerim.
bazısı var ya hiç yemiyor yahut da yemiyormuş gibi yapıyor.
amanın nasıl şekilli gençlik o..
evladım sizin oturduğunuz yerde, gençler laf atmıyor mu size?
mahallesinde esnaf ilişkisi olur insanın.

''eğer bir şey evdeyse kaybolmamıştır.''
sanıyorum çocuk sahibi herkes kurdu bu cümleyi.

hepimiz doğum günümüzde doğan ünlüleri araştırdık değil mi?
benimkinde David Coperfield,
Merve Boluğur ve B.B.King çıkıyor.
bir de ''Uluslar arası Ozon Tabakasını Koruma Günü''
adım ozon olsa olurmuş..

büyük felsefe: Uyuyup ne yapıcan?

barlarımızdan evlerimize gelen tek gecelik arkadaşlara ''çekyat'' desek olmaz mı?

geçen gün thor adlı kahramanın basılı olduğu bir tişörtü alacaktım bıraktım.
onur'a bunu anlatırken torun tişörtü deyince dede tişörtü dememek olmazdı.
onur da tee 2oo3'den beri arkadaşım,
geçen kız arkadaşını ''yok daha fazla yardımcı olamıcam,
üzülerek veda ediorum, ikinci tura geçemiosun'' diye terkeden kötü imla sahibi ancak komik birisidir.
bu blogu da zerre okumayacağından dolayı rahat rahat yazarım buraya.

Cast ajansları enteresan yerler.
bir sürü gözlem yapma şansım oluyor orada.
çay, kahve falan da ikram olunca oh.

gerekirse ingilizce mizah yaparım !

Müge B.'nin bir ilişkisi var yazdı facebookta
''bir ilişkinin Müge B.si var mı?'' diyecektim,demedim.
ona geçen müge yerine mega dedim ve buna da çok güldüm

bakın bir de albatros vardır,bir ara birası da vardı.
babamla çok sevmiştik,
şimdi araştırdım tuborg, migros için üretmiş.
neyse efendim bu albatros kuşu çok geniş kanatları ile kanat çırpmadan uzun mesafe havada süzülebilirmiş.
bunu gören denizciler yaklaştık zannederlermiş
ama nereye yaklaşıyorsun tabii?
albatros bu..

imaj: Andy Warhol'un ''Knives'' adlı eseridir.
tişörte falan süper olur benden söylemesi.

şarkı tavsiyeleri.
flört - aşka dair
flört - bu havalarda dönme bana
flört - seni çok özledim

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...