19.09.2011

Demode


hepinize merhaba.

i-phone'a telefon,
i-mac'e de bilgisayar diyen bir insanım.
plazma'ya da televizyon demiştim zamanında
sanıyorum 2005'de tanıştığım kadim insan ''Görkem A.'' bana şu günlerde ''demode'' deyip durmakta haklı.

kendimden emin bir şekilde bilekliklerimi aldığım yerlerden ve tarihlerinden bahsediyordum.
''her şeyi nasıl tarihi ile hatırlıyorsun'' dedi?
''anıları var'' dedim.
tam da artistlik bir cevap olmadı ama olsun.

bir de kıskanç birisiyim galiba.
şu kenardaki listeden birileri yazınca yahut başka bir blogger'ın yeni yazısını görünce yazmaya başlıyorum..sebebim oluyorlar.

Eylül Tatilcisi iyidir.
Hatta candır.

istanbulda ''rami'' diye bir yer var.
her halde eyübe bağlı olduğundan itici gelmişti bir arkadaşım orada otuyuror
biraz araştırdım ''rami eyüpten sıyrılmıştır'' dedi.
cidden de farklıymış galiba.
ramiyi de can ilan ettik birlikte.

okuldan yürüyerek eve dönerken Takas Lokantası adlı bir lokanta ilgimi çekti.
aha dedim lokanta gibi lokanta.
zira yeni lokantalar hep kahve içilecek yerlerden bozma oluyorlar.
istanbulu çok çok iyi bilmiyoruz galiba geçen gün arkadaşlarıma kısıtlı bir bütçe 100 tl verdim ve ''ilk yemekli randevu için nereyi seçersin?'' dedim çok da büyleyici bir cevap gelmedi.
parayı arttırınca şımardık o başka.

gömlekte düğmeye dikkat ederim,
düğmesi güzel gömleğe 1 gol avans veririm.

gençlerimiz acaba Ahmet Ertegün'ü tanıyorlar mı?
bir dinleseler,bir anlasalar..

o zaman size bir google oyunu
sizin için anlamı olan yahut olmayan bir sene belirleyin mesela 2007 olsun şimdi onu google'a yazıp görsellerde arayın sonra hiç bir görsele odaklanmadan 10 sene geri gidip 1997'ye aynı işlemi yapın sonra tekrar 10 sene geriye...
işte size benden harika bir zaman makinası...

gökyüzünü maviye boyayan adam tişörtü vardı beyoğlunda bir pasajda
tişörtü ispanyol markası zara üretmiş.
sırtı soluk gibiydi almadım.

Youtube'da gezinirken Bell Orchestre diye bir şey keşif ettim bir dinleyin hele.

şu an kullandığım klavye bazen bozuluyor
ve acayiptir,yazdıklarımı tersten yazıyor.

19:00'dan sonra yemek yememe takıntısı yüzünden bence insanlar fena baskı altında oluyorlar.
insanların kilo alma sebepleri 19:00'dan sonra yemek yememek değil,
'hiç bir şey yapmamak ve buna mecbur kalmak.'

Işın Karaca evladının adını Sasha Mia koymuş.
''koruyucu melek'' demekmiş.
hanımefendi kendine koruyucu melek dese de kızını korusa iyiymiş.

Ekşi Sözlükten harika bir tespit: Beyaz Eşya Dükkanı Vitrininden Maç İzlemek.
başlık aklıma şunu getirdi.
efendim benim ergenliğim zamanları cine 5 bayilerinin vitrinlerinde de 4 adet ekran bulunur ekranlardan birinde de playboy tv tanıtımı geçerdi.
ona isabet olmak güzeldi tabii.

Fakültemde s03e01 bugün geride kaldı
Fakültemiz etrafında konumlanmış fotokopici binaların birisinde bir sandviççi var.
ve bildiğin subway'in yüce gönüllüsü.
yıllarca önünden ders notu acalesi ile geçtiğim bu yeri arkadaşım Feyza Ş. acıkması bizlere de tanıtı.
biz yemedik ama fiyat performans dengesinden gayet Feyza memnundu ayrıca abi subway gibi olmadığı için bize çay da ikram etti tam can oldu.

tivitır'ın bütün olayı seni takip edeni takip etmek zorunda olmaman o yüzden ünlülerin kafası kısmen rahat.

Kuzenim Anıl Ç. geçen gün benim için yaptığı doğumgünü şarkısında ki gel üfleyecek bir şeyler bulalım sözünü kullanırken çift anlam kullandığının farkında mıydı acaba?

bu sabah otobüse bindim ve akbil bastım ancak bakiyem yetersizdi ve inmek durumunda kaldım akbil doldurup başka bir otobüse bindiğimde bugün okullar açılıyor diye toplu taşımın ücretsiz olduğunu öğrendim.
işte size kader ile ilgili didaktik değerler taşıyan bir Öykü.

Kışın güzel taraflarından biride ardından gelen Bahar.
Bahar ayları bizlere sanki gezip tozmamız için Haktanır.

yaz tatilin son günü Yaz boyunca Saçını Uzatmaya Çalışan Liseliler için Berber Vaktidir.

Pazar günlerini sevmediğimi tekrarlamak benim için pazar günlerinin en güzel kısmı az önce bahsettiğim yaz tatilinin son günü de Pazar günüdür ve hep çok fena içim sıkışır, daralırım, yalnız başıma geçiririm o günü.
genelde doğum günümün hemen ardıdır ve insanlar bana aktaracakaları tüm ilgiyi doğum günümde aktarmışlardır.
ben de yorganın içine girmeden üzerinde uyuklayarak geçiririm o günü.

şarkı tavsiyesi
mazzy star - flowers in december
arctic monkeys vs. black eyed peas - teddy boom pow

Tepedeki Resim Bana Aittir.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...