24.05.2008

Kendimle Ben Arasında Bir Elektriklenme


fena halde sinirlendim.
dün adı verilen zaman zarfı içerisinde.
anlatayım isterseniz ben de sizlere.

''pof'' dedi gitti elektrikler.
anladım seslerden,
aşşığıda çalışmakta elektrikçiler.

hasibe aradı,
tak dedi, dolabın fişini.
olur dedim,
sonraya bıraktım işimi.

''bafırlop'' dedi geldi ve gitti elektrikler.
''cızır güm'' dedi fişli eşyalar,..hey!
''cızır güm'' dedi fişli eşyalar,..hey!

eve geçtim,
nedir bakayım diye.
bir de ne göreyim,
her yan duman,her yan beyhude.

aman dedim açayım kapıyı,bacayı,
dışarı atayım kokuyu,dumanı.
yokladım burnumu ,
neleri yakmışız diye.
bir de ne göreyim,
elektrikli süpürgenin külleri yerlerde... hey!
külleri yerlerde... hey!

koklayayım dedim,
az daha hafiyelik edeyim.
sümüklü burnum izin vermedi.
yanıksı kokuyu tespit eyleyemedim.

aradım kemali dedim böyle böyle.
dedi ''ben geliyorum az bekle''.

kemal yetti geldi,
evi bir güzel kontrol etti.
o an farkettik televizyonlar açılmıyor.
oz hemen bilgisayarına koşuyor...

abandım open yazan düğmeye.
fakat etmedi yek faide
üzerime biniverdi gam,keder,tasa,vesaire

dedim elektrikçi bu böyle böyle,
dedi güç kaynağı yanmış toptancısı var.
dedim al hallet beni sinirlendirme.
aldık gittik bilgisayarcıya.
tey,tey,teh...

computer adam dedi yanmış ana kart
kaldırırız ayağa. eylemez dert
döndüm baktım elektrik adama,
abanıyordu bir kilo ayçekirdağa.

fena halde sinirlendim,
dün adı verilen zaman zarfı içerisinde.
verdim kendimi derse,teste.
takıldığınız konu olursa gençler.
anlatayım isterseniz ben de sizlere.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...