7.05.2008

''dut diye dutturmayın''




dut adlı cıvık meyveyi, sadece ahududu yahut böğürtlen olduğu zaman seviyorum.
dut sevmiyorum çünkü: basketbol oynadığım yavuz selim lisesinde, potaya çok yakın bir yerlerde ağacı bulunuyor. öğrencilerin çabası dutları bitiremediğinden de bazı dutlar yere dökülüyor.
seke seke sahadan dışarı çıkan basketbol topunun,bir adet dutun üzerine düşmemesi için verdiğimiz çabayı anlatamam.
sahanın kenarında ahududu yahut böğürtlen ağacı olsaydı derseniz
onların ağaç değil çalı tibi ufak ağaç meyvesi olduğunu hatırlatırım

kahveyi çok sevmeme rağmen çok çeşit kahveler ile zerre alakam yok ''bi sade neskafe'' içenlerdenim
bir gideyim de sıtarbaksa bonibon aromalı,zenvai kremalı,moskiyutolu moka içeyim
gerçi benim uydurduğum bu kahveyi, sipariş edince nasıl bir tepki alacağım şahsım tarafından merak konusu

bacak bacak üzerine atan bir insan olarak, bir yerde çok fazla oturunca kıçım hafiften en ucuna doğru yanaşıyor ve ortaya dünyanın en yavşak oturan ikinci insanı çıkıyor (birinci kuzenim anıl)

efes dark brown halen içmediğim bir içki
oysa uzaktan tam benlik gibi duruyor

bazen oluyor öyle
uzaktan tam sizlik gibi duran şeylere karışı bir önsezi

''eskiden bütün burlar bizimdi verdik belediyeye gitti''
Beş Şehitler parkının hikayesi bizim sülale için böyle özetleniyor.
tepedeki vidyo da parkın açıldığı günün akşamı
muratpaşa belediye başkanı geliyor diye
parkı teleşlı teleşlı elden geçiren belediye görevlilerinin komikliği
yandı söndü ışıklar öyle sabaha kadar
sabaha kadar bunu izlemedim tabii

annanem şamdan bir tatlı getirmiş
hani çocukken kağıt koparırız da yuvarlarız ağzımıza sigara şekli yaparız ya
işte şekil itibari ile öyle
ince bir hamurun incecik sarılmış hali
fıstıklı gösterişli artist tatlıdan çok daha süperdi
üstelik yoruma da açık
(kahveli mi yapsak?)

nü jazzıdı,acid jazzıdı bunlardan zerre anlamıyordum
gittim kutsal bilgi kaynağına sordum
hala pek bir şey anlamıyorum
ama güzel bi kaç topluluk keşvettim

direc-t'nin olympos adlı şarkısı olympos müzik festivali marşı gibi olsa ya
bu arada çadır olan varsa ille de vereyim kullanın derse hayır demem yani
çekinmeyin

geçenlerde antalyaya gelen yusufhan doğan adlı arkadaşıma
1-yanıksı dondurma ısmarlamayı
2-kardeşinin halini vaktini sormayı
unuttum
tişört girişimi heycanındandır.


arananlara şarkı tavsiyesi
St Germaine - Sure Thing (indiribiliniteniz yüksek bir ihtimal)

doğan veletlere isimler
kız:acidiye
erkek:nüanser

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...