15.05.2008

mutluluğuma diyecek yoktu,mesaj attı

pek sinirli bir girizgaz eyleyeyim sevgili okur.
dirseğimi dayadığım dizimin azıcık üst kısmı kızarmış ama acımıyor.
kan falan gitmiyor ya oluyor öyle herhalde...
''pek sinirli bir girizgah olmadı ki bu'' der gibisiniz
farkettim.
sinirimden ismini vermek istemediğim (ismi lazım değil) bir giyim firması düzenlemiş olduğu yarışmada benim tasarladığım tişörtleri beğenmemiş de bunları beğenmiş.
tamam belki çok şahane espirili tişörtler tasarlamadım,
tamam,üzerinde pek düşünmeden tasarladım hatta şu anda hatırlamıyorum ne olduklarını
ama kesinlikle onlardan daha güzel şeylerdi
buradan o firmaya better olması yönünde dualar ediyorum
bende better olayım

şu günlerde mutluluğuma diyecek yok. ne biçim bir cümle oldu bu.. neyse artık.
bu kadar

''of aman denizleri aşta gel kurbanın olam
kurtar beni buralardan ne olur''
evet şimdi yavaş yavaş aklınıza takılıyor şarkı...


fairuz derinbulut ve the doors'dan fena halde klavye solo dinliyorum şu sıralar.

bence karışınızdan gelirken bir anda sizi farkedip sert sert bakan teyzeler bir gün çok fena takılıp düşecekler.

deniz ismi ile
''denize kafamı soktum,ayaklarımı soktum'' şeklinde dalga geçen insanların derste bir hevesle verdikleri cevap yanlış çıksın.

o değil de esmer ama renkli gözlü ne biçimdir.

yarın sabah olympos müzik festivaline gidiyorum efendim
sizin yerinize felan eğlenemem
olur mu öyle şey?
''çadırı kurduk'' esprileri havada uçuşuyor zaten
bir koşu gelip kuramadığımız çadırı kuran Ömer Şahin Gültekindir.
buradan kensine bir kez daha teşşekür etmenin alemi yoktur.
blogunu az biraz takip ettiğim
yağmur adlı bir insanevladı ile tanışacağım
böyle de yazınca kendisinden bahsedeyim de azıcık reklam olsun gibi oldu ama...

huysuz birisiyim efendim.
huylandırıyor bu dünya beni.
hani okuyorsunuz da kafanızda huylu birisi şekillenmiştir.
huylu deyin bi bakayım.
abartmayın dudağınız ağrır.

eski yazılarımda persapolis yazdığımı ve yaptığım hatadan dolayı duyduğum utancı sevdiceğime anlatmam
ve sevdiceğimin
''bece persapolis daha güzel bir kelime'' diyerek utancımı vileda temizlik bezi ile silip atması ne güzeldir.
bu arada evet persepolisi izledim
tanıdık bir hikaye anlatıyor gibi geldi
etkileyiciydi
izleyin

bu arada dünyanın beni huylandırması ile gurur duyarım

Je T'aime kelime gurubunuda hatalı yazmıştım geçenlerde hatalıydı ama anlamlı gibiydi

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...