20.05.2008

taramalı efekt


ne kaçınıcam lan gereksiz taramalardan,
zaten arkadaş olmuşum iyice onlarla.
gerçi çizgi insanları yusufhan doğan ve anıl çelikkaya çizim tekniğim için,
''çizgi arama yöntemi''
yorumunu yapmışlardı
neyse

resimden anlaşılacağı üzere müzik festivali bahanesiyle olymposa gittim.
(gerçi resimden bu anlaşılmıyor ama olsun)
şimdi sizlere ilk gün şunlar oldu ikinci gün böyle böyle oldu diye anlatamayacağım.
zaman zaman pek sıkıldım
bunun suçunu bu sefer kendimde bulmak yerine dünyaya atmayayım bari
genelde süper eğlendim
gülerken çirkin oldum o derece
güzelmişim gibi sanki
buradan gökçe tüfekçi başta olmak üzere tüm arkadaşlara sağolunuzlar göndereyim

önceleri aklımdan geçirdiğim ''mat yerine mut alsaydık mutlu olurduk bari'' söylemi bir anda ömer şahin gültekin'in ağzından döküldü çoşkulu cümleleride ben kustum üzerine

çadırda yatmanın inceliklerini tecrübe edindim
altımdan ayıklamayı unuttuğum taşlar yüzünden s harfi şekilinde uyudum
ama dönerken 8 güzel insanın sığdığı palio model arabada bu s şekli pek işe yaradı
antalyada inince olduğum yerde zıplayarak belimi düzelttim

ilngiç bir şey yaptım denize girdim
huzursuz oldum
deniz cezamı verdi
üzerine bastığım bir kaya ile sol ayağımın arka köşesini yardı
murat kocakaplan titizlikle pansuman yaptı
süper oldu ayağım
insanlar ''canın acıyor mu'' dediler
dedim ''yok acımıyor. nasıra gelmiş herhalde... hissetmiyorum bile heh heh''
canım acıyordu,
sonra geçti.
sonuç olarak ben o deniz'in ta .mna koyayım.
dudaklarımı bükebüke kendisine götçocuğu diyorum burdan.
tuzundan yararlandık güzel insanlar olduk diye böyle de yapılmaz ki.
ipnetor,şımarık,godoş,karaktersiz

eve döndüm ve festival esnasında zaman zaman bana bakan kıvırcık saçlı kızın pınar kiraz adlı ilkokul servis arkadaşım olduğunu kafama dank ettirdim

içerlemek başka anlamlarda dahi kullanılabilen bir kelime olsa ya

sürekli yok ya diyen insanlar bundan sonra slovakya desinler

x-bu ne biçim insanlar sarı falan
y-abi o adam slovak ya ondandır

huysuz çok hatalı anlamda kullanılan bir kelime huysuz diye tabir edilen insanlar huylu diye tabir edilen insanlardan daha çok huya sahipler.
sadece huyları genele uyumsuz

beyazıt öztürk şöyle demişti
''belki biz r'leri doğru söylüyoruz. azınlıktayız diye niye eziyorsunuz?''
öyle felsefi bir laf değildi ancak komedyenler zeki insanlar.

ortaçgil de şöyle demişti de kalmıştım ekranın başında
''mutsuz olduğum anlarda beste yapıyorum
mutlu olduğum anlar genelde yaşamaya çalıştığım anlar oluyor''

aranlara şarkı tavsiyesi
nil - parçalı bulutlu indiribilibilibili

aranlara şiir tavsiyesi
atilla ilhan-aysel git başımdan


doğan veletlere isimler
kız-sabuha
erkek-kara

sevdicekle kalın efendim...

not marsilya futbol takımın yeni formasını umut sarıkaya tasarlamış galiba ha?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...