22.05.2008

gel bum söğüt ayık mon


uzun zaman sayılmayacak bir süredir yazdığım bu yazıları şöyle gözden geçirince ortaya genelde konu bütünlüğünden uzak,çok konulu yazılar yazdığım çıkıyor.
sanırım bunun kaynağı bu blog mlog mevzularına hiç bir edebi kaygı gütmeden sadece kafama takılan şeyleri anlatma aracı olarak bakmam.
''gütmek dedi ayol''
bu sefer size konu bütünlüğünden uzak olmayı konu bütünlüğü içerisinde bir yazı içerisinde anlatayım
demeyceğim

yaptığım şeyler pek içime sinmiyor benim
sürekli değiştiriyorum.
örnek vermek gerekirse
ki buna da ben karar veririm
bu blogun görünümünü bile ince ince birkaç kez değiştirdim
galiba garip bir mükemmele ulaşma çabası
başak burcu insanlarında oluyor öyle

başak burcu demişken tahmin ettiğim üzere başak burcu arkadaşım ömer topluluğun süper insanı çıktı.

yıllar evvelinde kuzenim ile keşif eylediğimiz üzere kütahya çok tepkisel bir ilimiz
küt!
ah !!
ya!!!
bamya vardı birde böyle
nasıl eğlenmişiz sıkıcı anane evinde

soyismi anlamsız bir kelime olan insana bir farklı yaklaşırız memleketçe

gevende adlı topluluğun nayu adlı şarkısı tersten okunarak söylenmiş bir şarkıymış.
bunu öğrendikten sonra şarkı editleyebildiğim bir programda bu şarkıyı tıpkı bir umutlu gibi, tıpkı bir akşam uyumadan önce aklına süper fikir gelmiş gibi ters çevirdim bi bok anlamadım.
bir tek uyan kısmını anlıyorum.

kafanız dağılsın diye yazıyorum bunları buraya
vallahi herşey sizin için sevgili okur.

''bize gelişi şu kadar'' diyen esnaf biraz muhabbet arayan esnaftır.

toprak kurdu yerde sürünüyor
çirkin karga gülüp eğleniyor
zavallı kurtçuk dönüp baksana
bir toz bulutu bile yok ardında

ayyuka adlı topluluğun toz bulutu şarkısının yukarıdaki dizeleri inanılmaz bir hiciv taşıyor gibime geliyor.
alakası yok büyük ihtimal.

arananlara şarkı tavsiyesi
mor ve ötesi - Canlı yayın

doğan veletlere isimler
erkek:ömür
kız:törpüsü

aranlara şiir tavsiyesi
o.veli-davet

not:geçen yazıda festivalde bana baktığını söylediğim kız pınar kiraz değilmiş
kızın tekiymiş

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...