22.04.2009

bena beni anlat içinde omlet olsun.


tedavi konusunda krem ve şurup sevmem.
çok acı olmayan haplar güzeldir.

çocukken en fazla güldüğüm yer berberdir.
zira traş makinası çok gıdıklıyordu.
çocukken en az güldüğüm yeri hatırlamadığım içinse, şanslıyım diye düşündüm .

aşk böbrek gibidir taşı da olabilir bağışı da
ama her insanda bulunur.

şimdi en fazla güldüğüm yer diye bir yer yok herhalde
konuşurken çok eğlendiğim insanlar var
güzel insanlar.

o gözlüklü bıyıklı burunlu komiklik oyuncakları dışında her türlü komiklik oyuncağım olmuş hatta şaka malzemeleri koleksiyonuna kadar işi götürmüştüm.

zamanında mecburiyetten ayaklarıma farklı çoraplar giydiğimi artık çoraplarımız damsız gezmeyince birkez daha anladım.

itina ile yalan söylerim ama bunu yalancılık değil de oyunculuk olarak adlederim.
gözlem yeteneğim de 'bombaaaağğğ!'

eşcinselin her türlüsünden çekinirim.

az önce dünyaın en güzel omletini yaptım galiba, yahut çok açtım
malzemelerini vereyim:

2 yumurta,
hazır mısır,
sucuk,
kaşarpeyiniri,
süt,
labne peyniri,
tuz,kimyon,
biber(kara,kırmızı,pul)
eser miktarda kekik
önceden yağı eritilmiş pişime hazır tava.
tava haricindeki malzemeleri (sütü abartmamak kaydı ile) canınızın istediğine göre oranlayıp karıştırın.
sonra tavaya dökün piştiğine karar verene kadar bekleyin.
ardından cumburlop.

aşk börek gibidir,
esasında pek fazla çeşidi yoktur.

küllük denince ''güllük sigorta çallı'' diye başlarım dolmuş güzerhahımızı saymaya
etmek denilince de ''etmek eylemek olmak kılmak'' diye başlıyorum

msn de konuştuğun kişinin avatarını bilgisayarına kopyalama var.
ergen gibi sapık gibilere benden söylemesi

nerede bir ''emesen''i mesene okuyan var 30 saniyeliğine sessiz kalırım o an.

sex öldüren dişi kıyafetleri diye bir şey var arkadaş!

aşk yürek gibidir,
bazen başka dillerde karşılığını bilmeyiz,

''keşke benim kollarımda seninki gibi olsaydı'' dedi bir kız.

gölge dediğin başlıbaşına karaktersizlik
ışık yoksa, o da yok

aşk kürek gibidir,
bazen kazma gerektirir.

myspace'im süper bence
çekeceğim filmin müzikleri olacak onlar.

şarkı da koyamak isterdim ancak media fire naz yaptı.

son sözüm burdur! şiş

fotoğraftaki benim,
dişi okurları öperim.

2 yorum:

Turist dedi ki...

herşeyli omlet olmuş o ondan güzel, canım da çekti yapıyım ben.

Fatih Ürek dedi ki...

yakışıklıııım sen ne romantik erkeksin ayol aşk börektir, böbrektir.. ikisine de bayılırım.
sen mangala at böbrekleri ben de pişer pişmez fırınndan alıp geliyorum börekleri hayvaaan..
mucurdum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...