5.04.2009

göğe göre


hakan peker ile başlıyorum ve kafanızda görseller canlanıyor.

'köylü güzeli' şarkısının sözlerine dikkat edin de popüler müziğin toplumsal şarkılarından birisini algılayın bir zahmet.

sıkılınca dudakları ağrıyan insan benim.
somurtmaktan olsa gerek.

bu blog biterken çalan şarkıları falan yazıyoruz da
biz biterken kral tv de ne çalıyor?
ondan haber verin siz

uyduruk ve ciddiyet yoksunu bir hayat benzetmesi yapayım
''hayat fotoğraf gibidir; çekmesini bilirsen güzel görünür.''

mesela yukarıdaki söylemi ben kendim buldum ama benden önce söyleyen vardır.
ve bu yüzden ben kendim bulmuşum gibi olmuyor.
bu sebepten ilk aklınıza geleni uygulamayın.

lounge diye kız ismi olsa ya!

otobüsle giderken üzerinde 'HACİ' yazan bir galatasaray forması görmüştüm.
geçen gün de ömer, tepeye kaldırdığı kamerası ile kendi fotoğrafını çeken tarım işçisi bir teyze görüş aklı gitmiş.

kızları ikiye ayıralım
uzun saçlı erkek sevenler ve tahamül edemeyenler.

Kanye West içki adı gibi

duman dummayan diye espri yapan genç olsa ya

artık kimse ''haşırtdadanak'' demiyor galiba
yok ''devenin nalı'' vardır bir de

bütün kötülüklerin babası belirli değildir.

spor klubü yetkilisi olsam manu chao'ya forma hediye ederim.
adam giyiyor.

yaşar hep bir potansiyel olarak mı kalıcak?
kaşımda sevdan, gözümde sevdan
ustam ölmüş, ben sevdam

rüyalarda buluşma noktaları diye kitap çıkartsın birileri.

meksikalıya da benzetildim
taylandlıya da
brezilyalıya da
anime karakterilerine de
sonuç: ben esmerim

(kendi kendime münkaşaya girdim.)
ince bıyıklarımla geri döndüm.
nereden nereye döndüm?
lavabodan odama
niye döndüm?
kolonya almak için
neden kolonya?
e erkekler de yanar

hak denince aklıma imam geliyor
hukuk denince hakim

şahane bir yeganem ve yegane bir şahanem var benim.

maykıl ceksin geri dönsün demiştim
dönüyor adam
gerçi ben akustik demiştim ama
o bombabomba.com tarzına devam edecek herhalde

gök çelimsiz bir pembeyse
deniz de ona uyardı
zira deniz rengini
göğe göre belirler

ilk konversim lise bitince ayaklarımdaydı
tam da mezuniyet günü
aslında adidas severim

i can, you can, what can you do?
bbc ingilizce öğretiyor atv aracılığı ile

her genç gibi benim de film fikri var kafamda da
du bakalım.

'gari' derim zaman zaman
geşlen reaksiyonlarla
hemen gerçekten gari diyen insanların arasında yetişmişlerle
gari ile dalga geçeyimcileri ayırırım

ayrımcıyım

farsça güzel de
ibranice biraz geriyor adamı

bundan sonraki kısımı okumasanız da olur!

belki belli olmuştur.
canım sıkkındı, hiç yazasım yoktu
hakız mıyım?
yüzde yüz değil

özür değil anlayış beklersiniz ya
onu bekliyorum
adam gibi bir şeyler anlattım
ama yok
hemen hak hukuk
bun da haksızmışım
tamam
diğerlerin de benim de hakkım var
yok
oldu mu
bence olmadı

4 yorum:

Turist dedi ki...

bir fotomodel gibi selamlıyorum seni..

dertli misin çoban?

ÇOCUK dedi ki...

Güzel olmuş valla ben sevdim adımda geçiyor ya içinde ondan ötürü olmuş olabilir ama biliyorsunki ismimin geçmediği yazılarınada güzel diyodum.Ya cidden güzel yazıyosun ya da ben seni poh pohluyorum,sırtını sıvazlıyorum,tensel temaslara kayıyor ellerim neyse foto çeken teyzenin bi tabur koyunuda vardı onlar geldi tekrardan okurken.demekki neymiş yazdıklarını okudugumda bana bişeyleri hatırlatıyor ve gözümde canlandırıyorsa sen güzel yazıyorsun evet.Son olarakta bi 5 sene sonra büyük adam bıyıklarımızla gezeceğiz antalya sokaklarında nah o zaman buralara yazmayacağız kılımızla tüyümüzle ilgili seyler.Ayrıca ne kadar uzun bir yorum oldu içten içe ''lan keşke blog yazsaydım bu yorumu direk adama link yollasaydım'' düşündüm ama artık yazmş bulundum neyse ellerine kolarına sağlık yiğidim yiğidom sivassporum

K.D : fracom (fransız istihbarat servisinin internet sitesi(ymiş) )

Piyaztheoz dedi ki...

francomdan çocuk ve turiste sevgiler
iyice ajan gibi, şifreli gibi

Turist dedi ki...

kelime doğrulamam "aisha" yazmasam olmazdı çünkü pek severim o şarkıyı.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...