14.04.2009

Joseninho uguro


örtülü özne diye bir şey varmış.
ödenek gibi
ödenek de ördeği ile meşhur bir şehrimizmiş gibi

bana mı öyle oluyor?
bilmiyorum ama yap-bozun da bulmacanın da kenalarından başlıyorum.
bir de resimdeki sanatçı olmaktan korkuyorum.

'Jose Oz Baycın' yazdım deneme sınavı kağıdıma
sonuçta bugüne kadar aldığım en yüksek puanımı da aldım.
jose uğur getirdi demek

hangi manyak, deveye ''neden boynun eğri?'' diye sorar ki
madem develerle konuşabiliyorsun gevişten konu aç
''çöl hayatı da zor abi be'' de
''beni şu piramitin oraya bırakır mısın?'' de
sonra deve bana küstü tükürdü
bir kere tüküreni lama oluyor cahil adam
ben de sana küstüm.

rebel moves güzeldi,
''vodafonla yok sınırlar'' diyorlar şimdi.
o şarkı da güzel.

düşen dişilerin önce donu gözüküyordu
şimdi pantolon giyiyorlar düşük belli
kıçları gözüküyor.

olympos 2008'in mayısında bir başka güzeldi


kışlık şiir
kasım ayında doğan
bir asım olmak istemezdim
''akşam ki maçta as mısın?''
diye sorsalar ne deridim?

ilkokul servis şöförünü hatırlamayanlar
üzüldüm sizin için.

''işkillenmek'' derim kimi zaman

uncle yazınca aklıma uncalı adlı semt geldi

havalı eğlenceli ve seksi bir rock grubu ismi aranıyor
önerileri yorum olarak yazın bakalım
ben fitneficur dedim.

''batsın bu dünya''nın remixinin çok moda olduğu zamanları bilirim.

pazar günkü derbi maçta ilk dikkatimi çeken şey galatasarayın siyah yerine beyaz şortu tercih etmesinden dolayı fenerbahçe'nin laci şort giymesiydi
son dikkat ettiğim şey ise arda turan'ın ''biz abi çektik diye..'' temalı konuşmalarıydı.
ikisinin arasında dikkat çeken pek bişey yoktu

hediye şarkı
Death In Vegas - Cocaine And Gin
tıklayın indirin bakalım.
bu arada baktım
9 kere indirilmiş son şarkılar
e afiyet olsun

yukarıdaki görüntü şubat 1934 yılında yaşanan bir fenerbahçe-galatasaray maçındandır.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...