18.04.2009

''yaa déli''


nedense bir takım insanlar aralarından birisi ey insanlar Oz değişik birşeyler yaptığında yaa deli diyip geripseyelim onu.'' diye aralarında anlaşmışlar gibi bana ''yaa deli'' diyorlar.
2005 ila 2006 yıllarındaki esasen tüm insanların delirtilmiş olduğu yönündeki teorimi onlara açtım mı?
hayır.
neden yapıyorlar peki?
bilmiyorum.
bazıları da ''eşşek'' diyor.

''çok pis ünlü olacaksın bir gün ve bu adam bizim yanımızdaydı diyeceğim kimse inanmayacak''
arkadaşım onur eser dedi bunu
garip olan şu ki etrafımda ünlü olası meslekler ve eğtimlerle uğraşan insanlarla dolu
sinsi gibi hepsinden biraz bir şey kapsam olurmuş ama ''ün insanın kendine yakışanı giymesidir'' diyelim.

sosyal normlara göre kızılmayacak bir sebepten birilerine kızarsam kolay kolay farkedemeyeceği cezalar veririm onlara.

''pediiğdayyz''lı cümleler kurmak istiyorum da özne bulamıyorum şu sıralar.
gelen varsa ''vel kam to dı pediiğdayyz'' o bAşka

tahih öğretmeni-Eren'e sidileri vericektim ama gelmemiş
Oz- e salı verirsiniz
tahih öğretmeni-hmm
Oz-salı verirsiniz derken salıvermek gibi değil.
tarih öğretmeni-hahahaha :)

içinm kan ağlarkan sizi güldürmeye çalışan sanatçılardan değilim ama zaten sizi güldürme amacı gütmüyorum hiçbir vakit.
sırıtın yeter.

''hoşçakal''ın garantisi yoktur.
''görüşürüz'' temmenidir.
''iyi bak kendine'' büyükçüldür.

bir işletme için erkek bekarların takıldığı yerler diye bir yer olmak ne fena
bakar kelimesinin içinde ka^r kelimesi geçiyor.

eskiden 2.yeniciler vardı.
şimdi hepimiz 1.yiz.

güllü şiir
gül, erdin sen hamileyken
sen bir gül diye
bir derdim,aldım ve geldim
sen bir gül diye

6 parmak olsa güzel olur dediler,
3 yeter aslında diye reddettim.
bir dersane tenefüsü de böyle geçti

çizim benimdir ve bu sefer şarkı yok segili okur.

elveda..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...