17.04.2009

lacivert çorap


kaspersky'ın 'eiiik' diye ötüşünü unutabilenimiz var mı?

tavuk eti ne kıymete bindi arakdaş?
en az %30 var herşeyin içinde

gönül isterki, daha ciddiyetli şeyler yazayım da okurlarım uzun uzun yorumlar yapsın ama yok..
gönül muhabbet ister,sizler şahane

yukarıdaki ankette meyveli gazoza oy veren yok
eğer sizi fanta,şiveps,vs bunları içerken görürsem
allahıma yakarım,
gazozu da yakarım.

pisidelik okuyorum
saykodelik kelimesini

hiç de gocunmadım.

ilikşilerde
2 ile 12 yaşına kadar nasıl göründüğümüzün pek önemi yok.
12 ila 22 yaş arasında ise aşırı önemi var.
sonra bu denge kademeli olarak değişiyor.
belirleyici olanın karşı cins olmasına izin vermeyin.
kendi silahlarınızı geliştirin.

o kadar yazıyorum
yer yer güldürüyor,
yer yer düşündürüyorum,
adeta nasrettinim.

insan bazen koşmak istiyor yahu

bir evde ne kadar promosyon kola bardağı varsa
o ev o kadar aile evi yahut öğrenci evidir.

ölürüm sana'yı yorumlayan bir rock grubu var.
olmamış o

belki ben de ''king of the bongo'' olabilirim bir gün.

maymunlarda ''insandan geliyoruz diye düşünüyorlar mıdır?''

lacivert çorap hep düşündürür beni.
'lacivert çorap' da öğretmen ismi gibi oldu.

faceebok'ta
''tanıyor olabileceğin kişiler'' bölümü ''öneriler'' olmuş.
insanların insanlara önerildiği bazı meslekler biliyorum ben
şimdi dillendirmeyeyim.

bazen istiyorum ki o 3 numara saçlı kızlardan olsun etrafımda.

bekarlık sultanlıksa,
evlilik imparatorluk,
çocuk ise saltanattır.

sex tarihi
belli bir yaşta sadece ön sevişme
belli bir yaşta ise hiç sevişme
ikisinin arasındaki dem çok önemli

futbol oynayasım geliyor da
o oyunda bana uymayan bir şeyler var.

gece gecelik
sabah sabahlık
öğlen ise kot pantolon

efespilsen'in ayar çekilmiş logosunu sevmedim.
xtra şişesini hiç sevmedim.
tuborg ile mesajlaşmaya başladım
ayrılacağım efesten.

''basket oynamaya gidelim'' olur.
''basketbol oynuyorum'' olur

şair ''armut dalda,kız balkonda sallanır'' diyor.
armudun iyiyisni kim sever onu bilirim.
kız mevzuunu açmam burada.

eşofman değil de, pijama ne zaman tekrar moda olucak onu bekliyorum.

elektriğin kesildiği,makaranın sardığı sinama düşer gözümden.

yukarıdaki
çizim-grafik-efekt-her neyse...
bana aittir.

Ömer Şahin Gültekin'in katkılarıyla hediye şarkı
Jehan Barbur-Gidersen

3 yorum:

Turist dedi ki...

okuyucuya sitemli bir yazı olmuş efendim, haklısınız, yorum yapamıyorum artık yazdıklarınıza ders çalışmktan, ama her zamanki gibi çok güzeller :)

Pelinsu dedi ki...

ahyyy ben fantaya bayılırııııaaam yhaaa

Piyaztheoz dedi ki...

çalış sen...
çalış
B)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...