7.04.2009

2 dakika


rüzgarlı havanın aslında sıcak olduğu havalardan birisiydi.
bir teorisini anlatıyordu, insanların çift karakteri olduklarını, yeni tenolojilerin insanı internet başında tanınmaz hale getirdiğini,internetin kendi normları olduğunu yol boyunca anlattı,
'bir dakika' dedi montunu çıkarttı postacı çantasının üzerine koydu ve aslında bu montlar ile de ilginç tespit ve teorilerim var dedi.
ben hala susuyordum ve ilgimi çekmeyen bu kişinin ilgisini çeken çeşitli konuları,yolda gördüğü ve çaktırmadan baktığı popoları falan aklıma gereksizce not alıyordum.
''yaz da gelmiş yahu'' dedi.
derken de ceketini eline almış hızlı hızlı yürüyen bi kızın bıngılımtırak göğüslerini süzüyordu.
az önce hayata dair ilginç tespitlerini ve gözlemlerini adeta bir marjinal düşünce insanı gibi anlatan bu adam,
son 2 dakikada bir cumali bir murtazadan farksız hale gelmişti.
kendisinden bir süre tiksindim,herhalde farketmiş olacak bir süre o da sustu.
sonra bir anda ''aslında o son birayı içmeyecektim'' dedi.
aşşağılar bir ses tonu ile ''hayırdır?'' dedim.
başladı anlatmaya
''şimdi arkadaşım...'' dedi sonra yanından geçen kızın poposunu merak ettiğinden olsa gerek flamingo esnekliğindeki boyununu arkaya çevirdi.
önünü döndü ''tıssk'' diye yere tükürdü ve devam etti
akşam bir ortama gitmiş de, ne biçim yollu kızlar varmış.hepsi buna hasta olmuş sataşmalarına ters cevap vermişler bu ters cevaplar aslında kızların ona ne kadar hasta olduğunun işaretiymiş,etekli olan kız vericek gibiymiş,zaten biraz sarhoşmuşta,
az önce benim için bir mehmetten bir aliden farksız hale gelmiş bu kişilik an itibariyle berkecan ile osman arası bir karaktere bürünmüş hem yavşak hem öküz bir tip halini almıştı.
bir arasokağı gösterip ''ben buradan dönüyorum'' dedim.
''iyi biladerim selam söyle ahmete'' dedi
''hadi'' dedim derken de tokalaştık.
köşeyi döndüm artık gitmiştir diye düşünerek ara sokaktaki ilerleyişimi ana sokağa taşıdım.birden karşımda belirdi yüzünde ''sokam sana yavşak'' ifadesi vardı.
eminim az önce benim onun hakkında düşündüklerimi o şu an bana karşı düşünüyordu. ''ehehe mehehe'' diyerek yanından karşıdaki başka bir sokağa geçtim.
adamdan kurtulmak için resmen yüzyılın seyyahı, bin yılın turisti olmuştum ''çocuklaşmayayım'' dedim.
dersanenin oraya gittim.kapının önünde Ahmet sigara içiyordu.saate baktım daha erkendi ortalıkta kızlardan da kimse yoktu,mecbur ahmetle takıldım.
bu, sene başından beri pek sevmediğim ahmet'in yanında ilk görülüşümdü.
sonra o geldi tanışırken adını ''humurusus'' gibi bir şey söyledi anlamadım.
humurusus bey başladı anlatmaya..
biraz pişman bir ses tonu ile ahmete ''biradeeer,aslında o son birayı içmeyecektim'' dedi.

Not:Uydurmasyondur.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...