27.10.2009

.The Beatles.


evet sevgili okurlar, bu akşam ne yapıyorum?
hiç dinlemediğim The Beatles şarkılarını rastgele seçip,
onları (garanti) sevmeye kararverdim.

listem:

The Beatles-And I Love Her
The Beatles-Cry For A Shadow
The Beatles-Eight Days A Week
The Beatles-Free As A Bird
The Beatles-I 've Just Seen A Face
The Beatles-I Will Be Back
The Beatles-It 's Only Love
The Beatles-You Know What To Do
The Beatles-You Like Me Too Much


not:''işte üniversiteli oldu da beatles dinliyor'' diyenlerin kafasını kopartırım.
zira liverpool ülkü ocaklarında tanıdıklarım var.

4 yorum:

Turist dedi ki...

liverpool ülkü ocağı esprisi çok komik olsa da içinde bulunduğum anlamsız hüzün ve depresif yapı yüzünden gülmedim.

iyi bir dostsun gerçekten oz :)

Piyaztheoz dedi ki...

ingiliz aksanımla fhenk yu diyorum.

Murat Kocakaplan dedi ki...

hell yeah !!

oluuum adam üniversiteli oldu dinlicek tabi beatles

( o benim işte )

kd : lienci ( yalancı yada dilenci gibi sanki )

Piyaztheoz dedi ki...

hem yalancı hem dilenci

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...