22.10.2009

ve ben halen winampçıyım.


telli defterden çekinirim inceden
metal mi plastik mi belli değil.
içi metal dışı plastik.

''zehir'' böyle ilk duyduğunda havalı gibi bir kelime ama değil.
kanmayın böyle kelimelere ve kanıp da mail adresi,rumuz falan yapmayın.
ayrıca çok komik olduğu kesin bir kelime varsa o da :ZEHİRZEMBEREK !!!

ciddileşen kişi ilk iş olarak facebooktan çıkıyor ise anlıyoruz ki onun inceden tırt bir ciddileşmesi var .
hatta inceden de ''ben giderim o zaman'' nazına yatıyor.

eğtim hayatımın özeti: ''bugün okulda ilginç bişey olmadı''
gerçi bugün tabu oynadık yıktım geçtim ortalığı.

bir anda tüm okulla kaynaşsam böyle farklı farklı sınıflardan kişiler..
prehistoriya güzel bölüm mesela.

karikatür çizdiğimi farkeden insanın ağzından ilk olarak ''karikatür'' kelimesi çıkıyor.
gülerek çıkınca demek istediğini anlayıp ''çiziyoruz işte yaa'' benzeri kalıplarda cümleler saçıyorum doğaya

canın çekince bira içiyorsun ya soğuk soğuk,luk luk o bi başka oluyor.
''şurada bir bira içelim birası'' da güzeldir tabii.
bir de biranın beklediğiniz coşkuyu verememesi büyük işkence oluyor.
bu genelde gündüz ''acaba len'' diyerek içtiğiniz biralar da oluyor.

ramazan pidesi ramazan dışında da satılıyor bence.
bir yerlerde kesin var.
şimdi ''bizim bakkalda var'' diyerek şu işin gizemini bozmayın.

kelimeli garipçi şiir.
günün kelimesiydi,Antrikot.
ikincisi, trençkot
üçüncüsü..
eminönü yüncüsü.

inanıyorum ki müzisyen (radiohead üyesi) Thom Yorke şehir metrosunu kullanan bir insan.

bilgisayar formatlandıktan sonra öyle programsız saf saf kalıyor ya ona yanıyorum ben.
hemen winamp kuruyorum
evet sene 2009 ve ben halen winampçıyım.

klavyenizin,hesapmakinaızın ve cep telefonlarınızın üzerindeki tuşlardan 5'in çıkıntılı olduğunu farkedeceksiniz.
işte o çıkıntı farkı görme bozukluğu olan insanlar için yapılıyormuş.

Tonbalıklı sandiviçi mükemmel hazırlıyorum ve mayonezsiz olmuyor.
mayonezi pek sevmiyorum gerçi.

bir iki seneye bir güneş gözlüğü alan insanlar nasıl kişiler öyle?

dünya, sokakta bildiri dağıtmakla kurtulmaz.

tamam mizahcı muhalif eleştirel kişidir.
ancak sadece eleştirerek güldürmeye çalışmak.
güldürü olmaz komiklik olur.
ki bu tarzın en çok örneği ilkokullarda görülür.

calgon reklamındaki kır saçlı abin'in çok gereksiz derecede yakışıklı olması inandırıcılığı öldürüken dikkat çekmeyi başrıyor.

tepedeki kızın gözlüğün'ün aynısından aldım.
kızın fotoğrafını da google'dan aldım
.google'da kızı lookbook adlı siteden almış.

5 yorum:

ÇOCUK dedi ki...

Ben umarsızca hatunun gideri var demek istiyorum.

Piyaztheoz dedi ki...

benim pek tipim değil ister istemez yaşlılığını da düşündüm gereksiz yere

hiç güzel olacakmış gibi değil

Adsız dedi ki...

Cok keyifli maddeler bunlar ancak yaz bitti, neden gozluk aldin diye gereksiz ama merak ettigim bir soru sormak istedim yorum seysi araciligiyla?

Turist dedi ki...

benim 5'im çıkıntılı değil üstelik gözüm de bozuk..

miyop, atrigmat.

The Oz dedi ki...

Oz-T: ben ters mevsim de alışveriş yapan bir kimseyim mani olamıyorum buna

turist:güzel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...