12.10.2009

esc'ye laf eden karşısında beni bulur.


kimse bana batman rock bara gitmiyor demesin, bildiğin gidiyor işte bira falan da kokuyor.
süper kızları da götürüyor. zira batman bunları yapıyor diye rock barlar fason batmanlarla dolmasın.
süperman'da az içen adam çenesi var mesela.

erken kalkmak çok kötü bir alışkanlık olabiliyor yerine göre.

inceden robin scherbatsky'e benzeyen bir arkadaşım var.
bu yüzden üzerine atlayan bir insan da yok.
belki inceden benzemek yetmiyordur.

kalecinin kendi atmadığı ve kendi yemediği gole sevinmesidir benim için futbol.

gündüz baya baya uyuyan yahut sabah erkenden işi olan bir msn listem var.
lakin maşallah hepsi gece kuşu.
erken kalkmak çok kötü bir alışkanlık olabiliyor yerine göre.
erkenden uyuyup kalıyorum yahu.

yıllarca elalemin filmlerinde gördüğümüz düğünlerde başlayan aşklar niye yok?
hemen söylüyorum sebeplerini.
-ülkemizde düğünler ailesel ortamlarda gerçekleşir bu sebeple iki kişi flörtleşirken göz hapsinden kaçamaz iş uzarsa amca dayı yeğen ne varsa dalabilir.
-ülkemiz düğünlerinde zaten kadınlar sanıyorum bir otokontorol tabakası olarak üzerlerine kendilerine benzeyen ancak abartılı kuaför ve makyaj destekli başka bir insanın kostümünü giyiyorlarki hep istemdışı (şehvetsel) bir şey olmasın ve tüm talep yok olsun bitsin.
ha özellikle evliliklerde harika süper hatunlar da ortalıkta dolanmıyor değil.
ancak onlarda kısmen sarhoş olunca itici haller alabiliyorlar.

fotoğraf makinasını kaldırıp kendi fotoğrafını çekenler için harika bir makina çıkmış.
önünde de ekranı var.

benim babam yüzme öğretmeniydi ve bir zamanlar çokca denizden havuzdan çıktı.
yemedik hiç.
zaten denizden babam çıksa yerim gibi bir felsefem de yok.
deniz anası yenir mi lan manyak mısın?

facebook hiç ortak arkadaşımız olmayan insanları da öneriyor bana.

milli futbol takımımızın başına da tanjevic geçsin bence.
daum da olabilir.

kırmızı ve büyük göze sahip esmer abilerden çekinirim.
hele bir de kazak giymişse.

esc tuşu biraz olumsuz bir anlama sahip olabilir ancak orada tek başına bırakılmayı haketmiyor bence .
ayrıca del tuşu gibi sinsilik de yapmıyor.
evet bundan sonra esc'ye laf eden karşısında beni bulur.

bence bir dinozor'un uçabilmesi büyük bir olayıdır.

eğer bir televizyon işi yapacaksanız bu çok karaterli bir yapım ola ki insanlar kendilerini ve arkadaşlarını özdeşleştirsin hatta mail adresleri falan da bu karakterlere göre alınsın.
şirinleri, pokemonu, ninja kaplunmbağaları, havaymetyormadırları, firendsleri.. hep böyleler.

çok gülünen bir video ile veda edeyim
http://www.youtube.com/watch?v=XaOfAw095N0
sister,sister,sister...

fotğraf CaptainBlues ile ortak projemiz Man İn Jeans'den

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...