23.10.2009

zürafalar 2 saaten fazla uyuyamaz


telefonum önce titremeye başladı, ardından da alarm sesi olarak ayarladığım The Doors adlı topluluğun ''ligth my fire'' adlı şarkısı çalmaya başladı.
bilenler bilir: o şarkı, ''pat'' sesli bir davul vuruşuyla başlar ve kısa bir klavye taksimi ile devam eder ve bu şarkı uyanmak için iyi bir tercihtir.
neyse efendim, uyandım gece üşüyüp de yarısını içeri sokabildiğim tişörtümün tamamını dışarı çıkarttım, zira: yanımda bir dişi vardı ve dişiler erkeklerin tişörtlerini içine tıkıştırmalarını taktir etmezlerdi.
herzamanki kalkışlarımdan daha özenli,planlı bir kalkış yapıyordum ''özen,plan derken cool da görünmem lazım'' diye düşünerek biraz daha özen,plan yaptım.
sonra yataktan alt metninde ''vücudum süperdir aslında'' teması saklı olan çeşitli erkeksi esneyişler yaptım.
bir ara ''yatağın yanındaki el halteriyle ufak bir şov da yapayım'' dedim.
sonra eşofman altımından gelen uyarıyla çişimin geldiğini idrak ettim ve şovumu ileriki bir tarihe erteledim.
bir hışımla değil koşmadan seri adımlarla tuvalete vardım, ışığı tak diye açtım, bir yandan onu uyandırmak istemiyorken bir yandan da uyansın da mahmur yüzlü suratındaki al gamzelere öpücükler kondurayım istyiordum.
sevgili okur,nasıl ki insanın hapiste düşünecek çok zamanı oluyorsa tuvalette de durum aynı.
ben de tuvalette, yaşadıklarımızı düşündüm ve yarısını hatırlayamadım,hatırladığım kısımlarda ise ben sürekli içten pazarlıklı ve küçük hesapların insanı bir kişiydim.
evet sevgili okur,acı bir şekilde farkettim ki ben bir ufakçıydım ve bu bir dişiye hiç çekici gelmeyecek bir şeydi.
biraz daha düşündüm ve kendime ufakçılığa en yakın ancak daha gideri olan bir karakter bulmaya karaverdim.
böylece hem değişmemiş, sağlam karakterli birisi olacak hem de devler ligindeki kötü gidişatıma galibiyetlerle ''dur'' diyecektim.
buldum sevgili okur, buldum.
bir küçük hesapların insanını hayattan detaylara, küçük şeylere,takılan,zeki,duygusal,algısı açık, kırılgan ve ilginçlikler insanı olan bir adama dönüştürecektim.
evet yeni karakter politikam buydu ve ben hala tuvaletteydim hemen karakterimi pratiğe dökmek için odaya geri döndüm, ancak o, odada yoktu.yatağın üzerinde akşam ona verdiğim geyikli abercrome eşofman altı ve kendisi çekmecemden seçtiği süper tişörtüm vardı.
yatak hala sıcaktı fazla uzaklaşmış olamazdı ayrıca tuvalete de girememişti demek ki bünyesindeki gazla da uzaklaşmış olamazdı.
o canım benimdi ve kesin bana mutfakta bişeyler hazırlıyordu.
mutfağa yöneldim.yönelirken de ''tam girmeden konuşmaya başlayayım da cnbc-e dizilerinden bir hava yakalayayım'' dedim.
kapıya yakınken ''ya aslında biliyor musun zürafalar 2 saaten fazla uyuyamazmı...'' diyebildim zira o, mutfakta yoktu.
o mutfakta yoktu,
onsuz ben eksi bir (rakamla -1) idim.
arkama döndüm evin kapısında pembe bir kağıt, kağıdın üzerinde samimiyetsiz bir ''teşekkür'' konuşması vardı.
elimdeki kağıtla ben, -1'e, +1 eklemiştim ve bildiğin ''SIFIR'' olmuştum.
o, bana gelmeden önce de sıfırdım.
ancak bir hesap makinası sıfırı gibi keskin ve özgüvenli hatlarım vardı.
şimdi ise; bir noktadan yola çıkan çizginin 360 derece ile aynen kendisine dönmesiydim.
ben, hala sıfırdım ancak ve artık kaybetmiş bir sıfırdım.
ve galiba artık çarpma işlemindeki ''yutan eleman'' olmak niyetindeydim. biraz durdum düşündüm.
sonra hemen davranamam, bişeyler yapmak gerektiğine karar verdim.
önce hasta olmayayım diye tişörtümü içime tıktım.
sonra bir hışımla ev telefonuma sarıldım ve hattımı sıfırlı numaralara kapattım.

NOT:Hikayemin tamamı uydurma olup gerçek kişi kurum ve kuruluşlarla hiçbir alakası yoktur.sadece yukarıdaki fotoğraf look book adlı siteden alıntdır ve bahsi geçen genç kızın temsili fotoğrafıdır.

7 yorum:

Captain Blues dedi ki...

Teşekkürleri çok görmüş sana. Ama teşekkürü çok görmemiş? Ne düşüneyim o nottan

Turist dedi ki...

kızın elbisesinden bulursan, hiç düşünmeden al bana, hediye olarak :)

Piyaztheoz dedi ki...

blues:teşekkürü çok görmemiş yahu

turist:o kadar edebiyat yapıyorum elbise diyorsun !!
Hormonel seni !!

Gokce T dedi ki...

kızın elbisesine çok benzeyen bir elbise dorothy perkins'te var.

Piyaztheoz dedi ki...

bilgi için teşekkürler tj. ayrıca kızın kendisine çok benzeyen bir kız bulursam elbisesini çıkartıp size veririm merak etmeyin çiğdem hanım

Turist dedi ki...

hohoyy bakalım kız izin verecek mi oz..

ayrıca dorothy perkins'e gideceğim tj, sevgiler..

kelime doğrulamamı yazayım da gülün;
-doncity

Piyaztheoz dedi ki...

izin almayacağım ki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...