9.10.2009

Bitmek Gibi


usta hikayeci E.O.B'den bir başyapıt
çok kısa öyü:Bitmek Gibi
Alper ile Okan iki okul arkadaşıdır ve Alperin bir günde 30 kıza çıkma teklifi edip kabul etmesi üzerine bahise girerler.
Alper şişli meydanına çıkarak 1 saat içerisinde 876 teklif yapar ve 32'sinden kabul alır.
Alper teklifleri kaçırmak istemez ve 32 gün boyunca çeşitli dişilerle vakit geçirir.
32 günün sonunda ise
-Alper'in giridği mango zara vb mağza sayısı: 213897
-Alper'in kızlar aracılığı ile yaşamlarını dinlediği hiç tanımadığı insan sayısı 1023 (3'ü eşcinsel,470'i erkek,530'u kz)
-Alper'in girdiği alışveriş merkezi sayısı 33 (20 keresi Cevahir)
-Alper'in izlediği film sayısı 72 (68'i popcorn film, geri kalanı sanatsal festival filmi)
-Alper'in gelecek 32 gün boyunca cebinde olabilecek para nakit miktarı 'eksi ikiyüzyirmibeş ytl'
-Alperin kız başına cinsel yakınlaşma dakikası 3.5 saat 28 dakika 33 saniye.
(hepsi uydurmadır.)

yazmadan duramadığım not:İstanbul Kasımpaşada Antalya Eczanesi gördüm.
Antalya Usulu Piyazlar canlandı gözümün önünde.

Logo:Antalya Büyük Şehir Belediyesi

6 yorum:

Turist dedi ki...

"alper" deneyini yapman lazım bence, cepte kalacak para konusunda yanılıyor olabilirsin çünkü.
bugün ne güzel bir gün diye gülen surat koyacağım buraya
:)

Piyaztheoz dedi ki...

olaplüpen

bossa nova dedi ki...

ay heyt alper. beni de kandırdı hayallerimi yıktı. şişlide kendi başıma geziyordum sadece ama neden benim hislerimle oynadı peki şimdi benim nefretim alper'de artı kırkbeştrilyonkilobeş kadar değil midir ühüü.


diyebilecek bir kız da olabilirotestan. Test-i aşk-ı izdivac-ı yolüstü..

Piyaztheoz dedi ki...

Test-i aşk-ı izdivac-ı yolüstü..
dediniz ve kelimeleri kıyafetsiz bıraktınız adeta çıplak

Gokce T dedi ki...

canım yahu 470+530+3 1023 etmiyor bi bak istersen (: (nıhahah)
bir de son üçü senin deneyimlerine uymuyor. ("sallama lan!")

Piyaztheoz dedi ki...

tj alper 'fevri' bir kimseymiş ve bunlar benim deneyimlerim değil uydurma kaldı ki olabilir di de sen bilemeyebilirdin bazı şeyleri.(gizem süsü verdim burada)
B)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...