2.10.2009

bir büyüğünün sırtı teorisi


bence webcam büyük icat.
3G falan yalandır onun yanında.

blogumda izleyici sayım giderek artıyor 'yalan yok' mutlu oluyorum bu yüzden.
girip okuyorum izleyicilerimi, güzel şeyler var.

''hititloji esasında bir dil bölümüdür.'' dedi hocam.

yeni msnde, konuşuğunuz birileri çevrimdışı olunca avatarı soluyor.
bu bana hüzünlü gibi filmleri anımsatıyor.
belki çıkan kişi gezmeye tozmaya gidiyordur.

insan tek başına acıkmıyor bazen.

sigara ve kola kutularının tasarımlarına bi el atsak be
he gülüm.
yıllar evvelinde çıkmış iki kutu üsüsteymiş gibi olan 750ml. civarındaki kutu kolayı da unutamıyorum.
'cherry coke'a da dikkat diyorum.

ben gittim ya
replikas da gelecek antalyaya, oktober fest'de..
bu ne lan.
yazık organizasyonsuz geçen günlerime.
dizlerimin üzerine çöktüm intikam çığlıkları atıyorum artık.

bence ayakkabıcılık sektorü kıç ve meme çatalı görmeye doymuş bir sektör.
yapacak birşey yok.
güzel bir ayakkabı satarsın, kadının ayağına bakmaya doyulmaz o başka.

yıllar sonra geçen haftaki uykusuzu almadım.
du bakalım.

gözden ırak gönülde ırak
ıraka biraz ayıp olmuyor mu?

''acar muhabir'' ve ''gıcırtı'' da komik kelimelerimizden.

bende isterdim sağlık haberlerinde kullanılan fotoğraf olmak fakat olmadı.
bu arada hürriyetin kullandığı hafif toplu bir kadın var.
çok güzel kadın bence o.

mesajlaşırken son mesajı atmak büyük zarar bence.
böyle böyle biter vallahi kontörler.
gerçi şimdi çok mesajlı insanlar var.
bibibibibibilbiblibbipbibp(çıldırım efekt)

istanbulda hemşeri sıkıntısı çekmiyorum zaten memleketim antalyadan alışkınım antalyalı görmemeye.
bu arada yeni sınıfım 20 kişi,
lisem yavuzselimden ve çeşitli dersanelerimden az kişiyle okumaya o kadar alışkınım ki
süper oldu bir yerde.
fakat insan bazen yıllar yılı televizyonlarda gördüğü gibi de okumak istiyor.
yaşasın ortak dersler.

sanırım şu aralar önemli bir kelimem ''vezneciler'' olacak.

bir çocuğun çok eğlendiği an: bir büyüğünün sırtını çiğnediği andır.

bence kimse üzeri çıplak içki içmemeli,
hatta atletle bile içmemeli
tamam kızlar atletle içebilir.

Tarkan'ının gereklilik kipi ile dolu şarkısı unutmamalı güzel bir şarkı aslında ama sözlerine bakınca bi tırtlık seziyorum ya hadi bakalım.
''gücendim yar''

bazı kızlar cidden kocaman kız yahu.
uzun göbeklileri var.
onu farkettim.

''sandoz gibi eritirim gençkızların kalbini''
eczacı aşkı.

Nerede bir Giz var hiç çekemem giderim oradan
Adi ve de Daslarımla koşarım.

şimdi birsinin çok süper fotoğrafını görüyoruz ya o fotoğraftan önce binlerce çirkin fotoğrafı çekiliyor onu biliyoruz.

neyse insanlar geldi onlarla oturacağım içerde..

2 yorum:

Turist dedi ki...

kesinlikle en doğru tespitlerden birisi the oz birincilik telini sana veriyorum.

"büyüğün sırtını çiğnemek"

Piyaztheoz dedi ki...

yaşasın birincilik teli şimdi bunu binicilik teliyle değiş tokuş edpip (akbayram) binici olayım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...