15.03.2008


2005 yılıydı kitle adlı dersanedeydik.
her daim başka sınıftan olması prensibini belirlediğimiz kuzenimle kantinde oturuyorduk.
o yeni çıkan oranjina adlı içeceği deneyeceğim dedi.
denedi.
Ben de onunkinden denedim.
iğrençti ama bu durum simitlerimizi etkilemedi .
Birden bir kız çıktı merdivenlerden.
Mavi kazağı,hafif koyu lacivert kot pantolonu ve hatırlamadığım ama güzel olan beyaz spor ayakkabıları vardı kepçe kulaklarını gizlemek için yine sarı gibi ama siyah gibi saçlarını salmıştı.
Kuzenim döndü tanıdığını belli eder bir biçim de ''hişt sanatçı'' diye başlayan ve içeriğinden kızın tiyatrocu olmak istediğine dair bir anlam çıkartılan bir kaç cümle ile ona takılmak denilen eylemi gerçekleştirdi.
Pek umursamadım.
Ardından ''bak bu da sanatçı'' dedi ''oha'' der gibi baktım farketmediler.
''aaa''dedi.
''aaa'' demesinin ''ne şekilde?'' demek olduğunu idrak etmiştim
kuzen benden önce atladı atlayacağım da yoktu zaten
karikatürist dedi.
''he'' dercesine baktım.
hadi gizem'i çiz dedi.
gizem de onayladı
pek çizemedim(bayan karikatürü çizemiyorum)
aslında çizdiklerim amacına ulaştı gizeme takınılmaya devam edildi
öylece geldi geçti
zaten sonra gizem de kuzen de dersaneden ayrıldı .
bir ara kuzenimin telefonunda gizem.wav diye bir kayıt gördüm dinledim.bu ne dedim
Sertap Erener'in Vur Yüreğim isimli şarkısını söylemiş derste çaktırmadan kaydetmişler.
pek beğenmedim ama iyiymiş dedim.
ve bundan bir önceki yazıda beyaz şova çıkmadı diye yazdığım gizem beyaz şova çıkmış (ama sıkıldım ben yatıcam saatinden sonra) her kız gibi Şebnem Ferah söylemiş
güzel söylemiş ama detone falan olmuş.(heycandandır)
beğenmedim ama iyiymiş dedim.
http://www.pikniktube.com/v/e863c9841228afe3c3b0d1426111e0f3/u/152742/Sertab_Erener_Vur_Yüreğim_Cover_Gizem_Güneş

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...