3.03.2008


tarih kelimesini tahrik okuduğunuz andan itibaren kendinize olan saygınızı kaybettiğinizi farkedeceksiniz dikkatli olun.

italik akdenizli bir sanatçı ismi gibi öss de çıkabilir.

''aşşağıdakilerden hangisi aşşağıdadır?'' Espirisi(yapanların espri amacı gütmesinden espri dedim) son sınıflarda muhakkak yapılır.
o5 ucu olupta vermeyenin diyen insan olupta vermeyene bi halt yapamaz.
sınıfta uçlu kalem kullanmayan bir kişi varsa o benimdir.
gri sınav kalemi isimli kalemin hastasıyım(markasını söylemem..unuttum ondan söylemem)
bir sınıfın iyi silen silgisi vardır.öteki silgiler yalandır.

Hava yaz mı yaz,yellerim kendimi-i.
Bir iddaa tutturmuşum. Görüyorsun değil mi?
Açacak bir gazoz yok. Susuz bir pareyim
O artık kağıtlar benim. Atıyorsun değil mi?

Ellerinden öptüm Barış Manço(aman yüzüğe gelmesin)

Barış Manço ile büyüyen çocular var ya işte onlar biziz.Yediden yetmişyediye bitince aşşağı inenler.Akşam ezanı ile eve çıkanlar.(çıkmayanlar futbolcu olabildi mi?... hayır)

''Hayır'' diye bağıran insana ''yatta bacağını ayır'' diye bağırma güdüsünü dizginlemiş insan en büyük irade sahiplerindendir.
Bu cümümlümü(cümleyi) yazarken saçmalıyorsun hissiyatı göğsümü kaşındırdı.kaşımadım.


kahverengi bir kafe için en na-yaratıcı bir isim
baraka'nın güzel bir rock bar ismi olduğu fikri zaman içerisinde uçtu gitti benden
benim hiç elemanları ile ''naber abi maber abi'' diye konuşacağım bir kafa barım olmayacak herhalde?

resim değil fotoğraf onlar,ama sizde haklısınız dijital olanı biraz resim gibi

Göksel-Yabani otlar isimli şarkısında şarkı soloya girmeden önce ''allah'' diye bağırıyor bana birilerini hatırlattı

doğan çocuklara isimler
erkek:nüfus
kız:müdürlüğü

güling beni okusun,yağmur okumasın,funda yüzüme bakmasın,ayşen benimle konumasın

neşe ile kaya'nın
arzu ile oya'nın
ve bunun gibi şeyleri zevk ile yapanlar kahır olsun

aranlara şarkı tavsiyesi
Cem Karaca-Bekle Beni
Barış Manço-Kara Sevda
Erkin Koray-Yalnızlar Rıhtımı

son olarak yanağında öpücük izi ile çocukken tanışmış insanlardanım.

2 yorum:

Gokce T dedi ki...

sophie ellis baxtor da olabilir.

Gokce T dedi ki...

bir de şu post'un resminde ne olduğunu tartışmaya açıyorum (artık bu sefer de yorum alamazsan kötü bak) (gıh gıh gıh)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...