18.03.2008


Hani bazen oluyor ya ''ne işim var lan burada hissiyatı geliyor'' bünyeye işte o anların en hakkı verilenlerinden bir tanesiydi.Çok sıkılıyordum.
duygu yukarı çıkacakmış,babası gelicek kovers getirecekmiş(''-miş''ini bol koydum masalsı oldu.)
sıkılan insanın kaçış arayışının beni gömleğimin paçasından dürtmesi ile birlikte duyguya eşlik eder gibi yapıp(kavalyesi olmamım da etkisi olabilir.)yukarı doğru bir kaçış sağlamaya karar verdim.
aşşağıdan biraz uzaklaşıp kesirlerde uygulanan sadeleştirme işlemi gibi sadeleştiğimizi farkedince
4 kişi olduğumuzu idrak ettim.
duygu ve benden başka ona gerçekten eşliketmeye geldiği benden daha belli olan fatih ve tanımadığım ama tanısam olucak olan kız vardı.
kapının önünde babasını bekledik üşüdük biraz ama bu üşüme sorun teşikil etmeyen yaz akşamı üşümesiydi
tanımadığım kız ile direk konuşmuyor iki kanat oyuncusunun top ile olan olayı nasıl orta saha oyuncularına kaldıysa biz de onlar gibi ortasahadan aldığımız topları değerlendiriyorduk ve farkediliyordu amaç kimseye gol atmak değildi.
araba geldi tabii arabanın içinde de
aşşağı dediğim yer ceyla diye okunan dıptıs babası ve duygu'nun konversleri gerçekten eşliketmeye geldiği benden daha belli olan fatih arabaya yanaştı ve tıpkı bir güvenilir gibi,tıpkı bir emanetçi gibi selamlaştı babası ile duygu da normal olarak yanındaydı ve tanışmaları beceremeyen çaktırmadan tanışan ben için o saniyeler başladı
beklenildiği gibi zor olmadı hatta şaşırtıcı derece kolay ve güzel oldu tanımadığım ama tanısam olucak olan kızın adı bir çok kızın adı gibi gökçeymiş ilginç olan şey bu tanıdığım ilk gökçeymiş
şimdi popüler kültür araçları elektrik uyuşması,frekans falan diyor ya onun gibi bir şey galiba
çünkü normaldde yeni tanışan insanlar tanıştıktan sonra geyik yapmazlar diye biliyorum.
''hadi'' dedi duygu indik aşşağı. dıptıs ıpçıka ıpçık bir yerdi.
indik biraz daha konuştuk sonra o telefonla(''hayır telefonla değil telefonda ki kişi ile konuştu'' diyenleriniz hayatı bir daha gözden geçirsin) konuştu.
bu esnada bende boş durmadım kuzenimden tiksindim
esra geldi ikimizi kastederek
''siz tanıştınız mı? tanışmanızı istiyorum'' dedi
sırıttım..
bir senedir de sırıtıyorum zaman zaman
çok güzel sırıtmıyorum belki
ama çok güzel bir insana sırıtıyorum

not:son cümlede güzel çok anlamlı bir kelime olarak kullanılmıştır.
not1:daha iyi yazabilirdim.of
not2:özel isimleri özellikle küçük harf ile başlattım

arananlara şarkı tavsiyesi
redd-dünyayeniden dönüyor
tori amos-losing my religion(istek üzerine yazdım bunu)
mazzy star-wild horses

doğan çocuklara isimler
erkek:fatih
erkek:kuzenim
kız:eminönü
kız:dugu
kız:esra

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...