11.03.2008





yine aklımda hiç bir şey yok yazacak.
oynadıkça ısınan basketbolcular gibi oluyorum.
normali de bu galiba
arkadaşlıklar da tanışmalar da falan.
neyse

sevgilisi olduğunu bile bile bir karşı cinse yazan kişi şerefsizin önde gidenidir.
yuva yıkandır.
kahpedir.
kendine güveni yüksek gibi görünendir belki... fakat gibi görünendir sadece
tıpkı bir değil,tam bir sinsidir. karambol golcüsüdür.
sevgilisi olduğunu bile bile bir karşı cinse yazan kişinin g.tüne sakız girsin ve msn listesinde bir tek fatih ürek olsun paso webcam açsın


x-bir gencin genç olduğunu ıspatlaması için iki nesne söyleyin?
y-paso,webcam
x-on puan,yüz puan,bin puan

hatasını görmemek yahut kabullenmemek bir şekilde ondan kaçmak için sürekli bahaneler uyduran suçu hep dünyaya atan insan korkak insandır.
dünya zaten suçludur ama o başka

her mevsim o mevsimin herhangi bir meyvesinden sebepsiz yere acayip tiksiniyorum
geçen yaz karpuz yemedim

algısı güçlü olan insan ancak hassas insan olabilir.
öküz insanın algısı da biraz kıttır.

x-gofret nasıl?
y-vallahi kıttır kıttır
x-çıtır olmayacak mıydı o?
y-...

pazar günkü baskete hiç bir okurum gelmedi hiç şaşırmadım.
Teyzenin birisi ile atıştım çok güzel oldu.(anlatmayacağım)

normalde sürekli bu kadar komik gibi tespit gibi şeyler anlatan birisi değilim.
geçen gün denedim hakkatten ben değildim o.

yeni tanıştığı insanlarla hemen kaynaşabilen insanlar hemen kaynaşamayan insanlara ''neden hiç konuşmuyorsun?'' diyerek.
hemen kaynaşamayan insanları bir garip hallere sürüklüyor.
hiç olmuyor hiç

erkeğin yavşağı,gevezesi,şapşalı,şımarığı ve avrupa yakası karakteri taklidi yapanı
talebe göre şekillenmiş arzdır.
tekme tokat dayaklıktır.

çok konuşan yada sosyal becerileri sadece tecrübeleri ile tavan yapmış insanların az konuşan ve sosyal açıdan bir adım geride duran insanlara ezik gözü ile bakanlarına hatalı iğne yapılsın dilleri ile tuvalet ihtiyacını gidermek zorunda kalsınlar.

kelebekler ayakları ile tat alır.

yahu sevdiceğim ne güzel insan benim.

burnunuz çok akıyorsa kola yahut kahve için yoğunlaşsın mukusunuz.
boğulma tehlikesi var ama.

bir zamanların bıravniiğyi kaç saniyede yersin geyiği lütfen devam ediyor olmasın
ben bravni sevmem (mühim bir laf yazın bir kenara)
popkek daha güzel
daha ekonomik
ama yine de en güzeli top kek (kakaolu,fındık parçalı)

kendinden büyük erkekle çıkmak gibi bir kuralı,takıntısı olan kız
aptalın bayrak yarışında bayrağını vermeyi unutup fazladan tur atanıdır.(önde koşanı da denilebilir.)

pazarları karıya kıza bakan tipler daha bir çoğalarak ortalıkta geziyor.

antkart krizine az kaldı.

kominist değil komünist
komünden geliyor lazım olur bir gün.

yaşasın kaybedecek bir şeye sahip olmamanın özgürlüğü

bir insana içten içe hiç çaktırmadan dikkatli davranılması ne yaparsanız yapın o bir insanın durumu farketmesini sağlıyor.
ama göstere göstere özenli davranılan insan uyuşuyor bi bok anlamıyor.

bazen
''nasılsın?'' sorusuna verilen ''iyiyim'' cevabı yaşan değildir sadece ''anlatmak istemiyorum'' demektir.

muhtemelen herzamankilerden başka benim bilmediğim kimse okumuyor beni.


eski arabaları bir başka seviyor ford taunus'un ayrı bir severi oluyorum.

bu yazdıklarım pek deneme türü içine dahil değil galiba ama deneme özellikleri taşıyor cebinde.

insanın çevresindeki bazı insanlarla konuşmama görüşmeme yaşı 2o den sonra geliyor.
çok zor yazıp,çok kolay silebilen bir yapım var.yeter ki öfke ile besleneyim

yiğit özgür'ün yetimler içerisinde ''öğretmenim üzülüyoruz'' diye bir lafının geçtiği karikatürü hiç komik değil ve çok hüzünlü.

aslına bakarsanız yıllardır sinirim tepemde
hiç çaktırmıyorum.

birazdan bir şarkısını tavsiye edeceğim adele adlı kız hergün sokakta görebileceğimiz beyaz tenli hafif rock sever ve sürekli defter kitapla gezen kızlardan birisi gibi

doğan veletlere isimler
erkek:verem
kız:vermem

arananlara şarkı tavsiyesi
adele-chasing pavements
klip olayıda pek tavlayıcı

son olarak msn listelerimizde gördüğümüz hiç bilmediğimiz şarkıcıların hiç bilmediğimiz şarkılarını dinleyen insanlardanım.

2 yorum:

turist dedi ki...

maçına gelmeyi çok istedim oğuz bey ama yoğundum,dersim vardı gelemedim eminim diğer okurlarının da benim gibi işleri vardı..

Piyaztheoz dedi ki...

mantıklığ bayan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...