25.03.2008


matematik dersinin en zevkli konusu tablo çizme konusuydu.
gerçi sonradan sürekli beşeri coğrafya deslerinde çıktı karşımıza olsun.
ben yuvarlağı üçe bölme konusunda hala takılı kalmış bir bünyeyim
üçe bölebiliyorum ama eşit olmuyor
bir de eşit bölebilenler vardı onlar pek genelleme yapılabilecek insanlar değiller.

bölünebilme kuralları hep terörist bir eylem gibi geliyor bana

kesirler pek romantik bir olgu
sadeleşiyor,
fedakarlıklar yaparak,çarpılarak ortak payda içersinde buluşuyor.
ama yinede üslü kesir kadar iğrenç bir şey yok
üslü sayılar fena değil ama dolmuşa binse yer vermem yani

bu kışın sonlarına doğru içerisinde olduğum dolmuş sıradan bir iş çıkışı-okul dağılışı saati kalabalığındaydı bu bile yeterince daralmama sebepken
dört bir yanımın kulaklıkla müzik dinleyenler ile çevrildiğini farkettim iyice daraldım.
ama yıkıldım mı?
hayır
bunlar beni beli dar gelen bir pantolon gibi sıkabilir ancak ben bütün özgüvenim ile kotun düğmesini açarım oh be olurum.
durdum gözlem yapayım dedim
bu müzik dinleyen insanların büyük çoğunluğu ,


broşüründe
mp3,
4835 gb,
1.3 mp,
falan yazan telefonlaradan almış
ve müzik dinleyen bu insanlar sokağın sesine zerre değer vermeyen gibi iki kulaklarını da kapatıyorlar kulaklıkları ile
en garibi isebu insanların hepsi sanki tuvalete banyoya bunula gidiyor akşamları bunula yatıyor kahvaltılarını bununla ediyor gibi robocop edası ile kaskatı kesiliyorlar durakları gelince iniyorlar
bu tespitlerin ardından gözüm türbanlı ama güzel kıza takıldı çok takılmadım
düşündüm ben aynı tavırlara girsem son ses gibi müzik dinlesem dışarı fıçtıs çıkıçıkıtıs diye ses versem kesin şöför durakta inecek varmı diye sorar ve bendenden ses gelmeyince basar gider
gerçi ben beklemem söförün sormasını
erkenci yapım izin vermez
ama öyle anlatırsam anlattığım şey ilginç bir şey olmayacak

migros v.b. alışveriş yerlerinin en denetlenmesi gereken organı kasiyerleri
gerçi denetlemesen bile bizim halkımızın sıraya girelim yarım saat bekleyelim samimiyetsiz alışveriş edelim tavrı sürecektir
bakallar ölmesin

eskiden en küçük cipslerden taso çıkıp çıkmaması şansa bağlıydı ya ben ikitane alıyordum birinden hep çıktı ''büyük alsaydın aynı şey değil mi?'' diyenlere buradan söylüyorum ki
biftekli çitosun büyüğü yok

karameli sevmem ama metroyu bir başka severim
metro'nun değişen ambalajı çok sinirlendirdi beni
değişmesini dönekliğini geçtim
bütün karizması gitmiş
bu yaptığıma da bakkal edebiyatı deniyor
hani bakkal şarkıcısı diyorlar ya ona itafen

saat kullanmaktan haz etmiyorum
ömür sayacı

gece ansızın fosur fosur gelen son belediye otobüsü ile eve gitmek ne güzel şeydir.
elinizde yarım saattir tuttuğunuz ve muhtemelen elinizin kokusunu etkilemiş paranızı harcamak pek keyifli oluyor.

Ceza 1o.yıl konseri verdi ama...garip

karacotu diye bir şeyin kahvesini denedim (içmedim denedim)
siz denemeyin
ama mide sorunlarına iyi geliyormuş

aranlara şarkı tavsiyesi
replikas-ömür sayacı

doğan veletlere isimler
erkek:sinerji
kız:pırazentıbıl

son olarak ''midem bulanıyor galiba dünya tuttu''

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayli keyifli-sevimli-komik-eğlenceli bir yazı olmuş, diyorum ve işte tanıştırayım bu da nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...