7.03.2008


Akdeniz Üniversitesi Sinema Topluluğu tarafından geleneksel olarak düzenlenen 4. Film Haftası kapsamında " 03-06 Mart 2008 tarihleri arasında Animasyon Filmleri gösterimi yapılacaktır. Gösterim Program*3 Mart 2008 Pazatesi "Persepolis"

kötü kötü bir kaçırmışlık daha ekleniyor listeye
önemliydi
o pazartesiden önceki çarşamba üniversitede bön bön bakmıştım
animasyon filmleri festivali afişine
gideyim lan demiştim.

''deneme ben'in ülkesidir.''
benim ülkem karışık
iyi veya kötü karışık
ben karışık sevmem
yaşasın sadeli dondurma

bir şeyi sonsuz ile çarpmak çocukluğun en felsefi olayıdır.

çok somurtunca dudaklarım ağrıyor.
tabii ağrıdığı için sırıtmaya başlamıyorum.
çok somurtunca dudaklarım ağrıyor.

bahar geldi,yaz geldi xxx'e koyduk az geldi:bir zamanların tezahüratı

bahar geldi ,yaz geldi ve ben eylül sıcakları gibi önceki mevsimin etkisinden çıkamadım galiba

mey-buz yiyelim
plastiğini dişlerimizle yırtalım

insanın beğendiği bir karşı cins tipi varya
neyse...

Avrupa Yakası'nın .mna koyayım Şenay Gürlere bişiy olmazsın

walkman'den çıkan ses kalitesi
çıkmaz başka bir şeyden
ayrıca volkmenin bir adabı var
öyle dolmuşta falan fıs tıkıçı-fıstıkçığ-fıs tıkıçı seslerinde şarkıları
pek dışarı vermiyor galiba

üç noktayı severim ben...

avrupa yakasındaki ofisboyun şebnemferah posterinin göğüs dekoltesine sansür gelmiş
garipleşiyoruz iyice

-yarış panço

ş yavşak bir harf
e inceci
r yalancı
o abartılı tepki veren

evet alt alta üst üste bilibon bilibon şak şak şeklinde yazınca şero oldu.
olsun.

evin önündeki yeşil alana iki tane hıyar motorsikletle girmiş girdikleri yetmiyormuş gibi insanların çimlere basaması için dizilmiş taşların yeşil alanın sonundaki kısmına morotlarını park etmişler(parkın girişine)
ne yapıyorsunuz geri zekalılar gibisinden uzun uzun baktım
mutluydular sırıttılar sırıttılar gittiler
motorlar kaldı
memleketçe parkları pek seviyoruz
iyiydi bizim parkın banksız hali
döşediniz parkları akşama kadar liseliler...

hiç bir zaman çok ilginç çocuk olmadım.
genelde çok iyi çocuk olmuşumdur.
ama ilginçliklerim az değil.

aslında bir vespa fena olmazdı en sarısından

ey star gazetesi, çok güzel deneme sınavları veriyorsun ve gazeteni olduğu gibi internetten yayınlıyorsun.
peki hiç düşünmüyor musun sonraki gün cevaplara bakmak için niye alalım gazeteni
cevaplar internette yazıyor kocaman(hemide renkli)

''hayalinizdeki insan olmak:içinizdeki insanı öldürmektir.'' diyor
kurt donald cobain
''başkası olma,kendin ol.Böyle çok daha güzelsin.'' diyor
tarkan
ayakta alkışlıyoruz.

şirinlerin arasından somurtkan şirine bayılırım
şakacı şirini hiç sevmem
güçlü şirine işim düşmez
obur(aşçı) şiririni hiç sevmem arada çakarım kafasına ekmeğin sade içini yeme lan deyus diye
gözlüklü ile oturur iki çift laf ederim ama lafı uzatmam
şirin babaya maaşlar yatmadı mı? diye sorarım
ressam şirinin doğru dürüst bir resmini görmedim
şair şirini severim az biraz
arada bir sayarım kaç taneyiz diye
terzi şirine paça kestirmeden kestirmeye uğrarım bilirim işi vardır
mimariyi sevmem usta şirine dert yanarım(mantardan ev mi olur? yahu kokuyor)
hemen basket takımını kurarım,bilirim şirinler rustur ve ruslar iyi basket oynar
şirinenin travesti olduğundan şüpelenirim içten içe
köylü şirine nası hasat emmioğlu? diye sorarım eh bi çayını da içerim
süslü şirin ipnedir. bilirim.
şirinlerin komün yaşamıma şirin bakkalı açarım
bakkala ekmek gazte koyarım maksat müşteri gelsin başka şeylerden para kazanayım
not:çikolata,şeker,cips hep kasaya yakın olucak

bazı filmler bitiyor gibi oluyor ya üzülüyorum ben

doğan çocuklara isimler
erkek:kek
kız:pasta

aranlara şarkı tavsiyesi
Erkin Koray-Sen Yoksun Diye
http://www.youtube.com/watch?v=GC-gmOfhkkM

son olarak sıkılan insanlardanım.
ve çok eğlenen insanları duruma göre hiç sevmem
not:''bazı şeyler için iyi olmak yetmiyormuş''aslında anlamlı gibi gelen ancak manga söylediği için hafiften çekinilen manga şarkısı söylemlerinden
not2:offf
not3:sarı domates yeşil biber mor patlıcan
no4:of offfaağğğf sevgili okur.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...