5.03.2008


insanın ne yazıcağını untutması ne söyleyeceğini unutması kadar çok garip.

örnek.
koyu renk makyajlı bir gecenin en siyah tonlarında kaybolmuştu ruhum.

yukarıdaki gibi cümleler kurabilirim ama kurmuyorum daha farklı malzemeler kullanıyorum ben yemeklerde.

eğer bir sınıfta kırmızı kalemi ile örnek yazmak yerine ördek yazan bir insan yoksa o sınıfta mizah ölmüş demektir.

kaleiçindeydik
gezmiyorduk
o zamanlar orada ilkokulu okuyorduk
ne kadar şanslı olduğumuzu bilmeden
benim için sıkıcı bir matematik dersiydi
benim için sıkıcıydı çünkü matematik sever mavi önlüklülerle dolu bir sınıftaydım.
Hani her sınıfta vardır.
yaramaz ve güçlü çocuk
işte o,
Bir anda sınıfın soba borusu takılması için olduğunu düşündüğüm yerinin kapağını açtı
içeriden orta boylu,rengi yeşilden uzak siyaha yakın,sevimsiz bir çekirge fırladı ve tahmin edildiği gibi çekirgeye ilkokul kızlarının korku dolu çığlıkları ve 100 yaşındaki öğretmenin soğuk kanlı korkusu eşlik etti.
çekirge bir zıpladı,
çekirge iki zıpladı,
en sonunda pencere yakın oturan benim omzumda durdu.
bakıştık biraz.
Ben babamın yanına gittğimde sıkıntıdan dolaştığım mahallede bi kaç çekirgeyi beş on dakika incelemiş ve ne kadar soğuk kanlı hayvanlar olduğunu bildiğim için pek korkmadım.
ama ne kadar korkmayacaksın sonuçta o bir çekirge.
Yine de kıpırdamadım .
Omzunda papağanını taşıyan bir korsan gibi sakindim.
Vaziyetin anlamsızlığını farketmiş olacak ki Son bir kez veda eder gibi bana baktı.
Tahminimce en az benim kadar sevmemişti sınıfını. Yeteneği olsa benim gibi karikatürler çizerek inceden dikkat çekme ve tıpkı bir sinsi gibi sosyalleşme taktikleri yapıcaktı ama o bir çekirgeydi yapması gerekeni yaptı. Açık pencereye doğru kendinden emin bir sıçrayışla ayrıldı sınıftan
ve şampiyonlar liginde rakibin gol kaçırmasını anlatan spikerlerin söylediği gibi ''derin bir oh çekiyoruz'' oldu sınıf

fifa 2000 bir başka güzel

murat çopur ve barış akarsu inceden birbirine benziyormuş
saç sakal işte.

çorbanın içinde yumuşamaya en yakışan şey ekmek köşesidir.

acı olmayan pul biber diye birşey var.

doğan çocuklara isimler
kız:müge
erkek:müg

arananlara şarkı tavsiyesi
bulutsuzluk özlemi-hasret

son olarak kahvenin köpüğünü sevmeyen insanım(bir ben varım galiba)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...