15.03.2008


cumartesi sıkılmak çok fena bir şey.
hayır cumartesi gününe diğer günlerden fazla önemsemiyorum.sıkılmak kötü herhalde
dersaneden tanıdığım ve bir üçüncü kişi tarafından bak buda sanatçı karikatür çizsin sana cümlesinin sarfedildiği(utancımdan karikatürünü çizemediğim)bir kız pikniktube adlı siteye video koymuş ünlü olmuş beyaz showa çıkıcak dediler. (daha da bakmadım he)
gazetede de yazıyordu ama çıkmadı.
keremcem çıktı.
gerçi o zaman da sıkılıyordum.

ismini koymak için çok düşünmemek için çocuk yapmayan var mıdır acep?
gerçi düşünmeden yapanlar da bazen ebik isimler koyuyor.

seksenlerin bazı gavur rak vokallerini sevmiyorum.
anadolu rock'ın bas gitarlarına ayrı bir hayranım.

Thom Yorke amma çirkin adam yahu dedirten bir radiohead klibi var.
Thom Yorke kafasını su dolu bir kaba sokuyor.
siz sokmayın

tifani'nin tişört tasarım yarışmasına iki eser ile başvurdum büyük ödül olan 10 milyarı ve fransa tatilini bekliyorum.
paris bekle beni.

bu hafta şunları gördüm.
metin üst.doğan çocuklara isimler diye bir köşe yapmış.
karabulut ersin de borudan kağıt üflemeyi anlatmış.
ben bunları daha önceden anlatmıştım.
ulan dedim toplanıp beni mi okuyorlar?
üstelik met üst ve karabulutadam çizgili tişörtleri ile nam salmış mizahçılar.

bir şey popülerleşince hakkatten soğutuyor kendinden bir şeyin ne kadar size ait olduğu ile alakadar olabilir yahut sizin seçiciliğinizin yanında ne verilirse alan kesiminde aynı şeyi alması olabilir.

koku alamıyorum ben ve bazen aşırı gerekli oluyor.

Beyaz Çikolatalı Magnum yeniden çıksın(şimdikinin dondurması aromalı)
iki de cips alayım en küçüğünden biftekli
dedemle kalabalık olmayan Antalya da ufaktan dolaşalım sonra...
(gözlerimin dolduğu vallahi yalan)

günümüz mizahçılarına bakınca Levent Kırca baya savaşan bir adammış dedim.
ulan
bir taşlama
bir yergi
bir iğneleme
bir tariz
bir ...
yok
hiç biriniz de yok
gerçi memleketin genelinde bir muhalefet sorunu var ülkenin en iyi muhalifleri mizah dergileri mi olur yahu?

okunaklı şiir
okunmak istiyorum.
keşif edilmek isteniyorum.
çok mühim insanlar tarafından olması,
pek mühim değil.

gülmeyi pek beceremiyorum yahut az gülmekten birikmiş salya sümük gözyaşı
ne varsa birikiyor
onlara nefes kesilmesi de eşlik ediyor.
kahkahamla rezil oluyorum resmen.

x-bu yorum resmen beklenmedik ha?
y-hayır


hiç kısacık özücük içi dolu turşucuk şeyler yazamıyacağım galiba

hep turşucuk şeyler bizi utandıran.

doğan veletlere isimler
erkek:yarınhan
kız:basketsu(japon kızı bu)

arananlara şarkı tavsiyesi
live diye bir grup gördüm bende araştırmadım daha ilk çıkanı dinleyin
bana da haber verin

son olarak,sıkılıyorum sevgili okur.Canımı sıkan şeyler çok az olsa dahi
sıkılıyorum sevgili okur.

not:''ben yazmış olmak için yazdım galiba sıkıntıdan'' dedim sevdiğime
torpil olmasın size de söyleyeyim.
ama ona yapılan her torpili de istemeyin
lakin olmaz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...