27.03.2008



nefret en kötü beslenme çeşidi galiba
beyinde kilo yapıyor
alışkanlığı da cabası

istemeyen tüyler, yüzsüz ve inatçı
böylesi düşman başına
istememek güzel bir şey değil tabii
istenmenin de çeşidi var
dikkat

tiyatro çok etkileyici bir olay dün bunu idrak ettim ama hayır burdan ''tiyatroya başlayacağım ve çok ünlü bir oyuncu olmam bu şekilde başlayacak'' anlamı çıkmasın
etkilenmeye hasret kalmışım yahut kalmışızdır belki

etkilenmek,inanmak ihtiyaç bazen
hani oluyor ya kompozisyon derslerinde hep yazdırmak istemeyen iyi öğretmen
işte o dedi
tartışa yapalım dedi
bende tıpkı bir halkçı siyasetçi gibi,bir kendini belli etmeye çalışan gibi
''hocam,neden taraftar olduğumuzu niye takım tuttuğumuzu tartışalım belki katılım artar'' dedim aynı güzellikle onayladı
ilk sözü aldım insanların inanma ihtiyaçlarından bahsettim entel kuntel gibi konuştum biraz sonra duraksadım kimse beni dinlemiyor öğretmen de vidyoya kaydedip hızlı çekime alsak metalci olacak gibi arada kafasını sallıyordu...

atları çok seven insanları pek anlamıyorum ben
evet hmm diyerek eşlik ediyorum

kendime bazen kendim değilmişim gibi geliyor size de oluyor mu o?

nokia telefonların göndermediğiniz son mesajı aynen muhafaza etmesi iyi ve bilinmesi gereken bir özellik
çatur çutur mesaj yazanlardan olamadım hiç

öğrenci seçme sınavı başvurusu esnasında bana birşey oldu peşinsıra sıraladım esprileri bi ara hoca muhabette daldı kendim yaptım kaydımı

davul-bas-rap yapan birileri varsa bana mektup yollayın

an
çamlıca gazozdur beni ben yapan.
vişnelisi de hoş oluyor hani kimi zaman.
çalkalamadan için ha aman.
genelde 3 metre yüksektedir evde tavan.

sözel öğrencisi bir başka dayanışma içerisinde
eşit ağırlıklılar biraz kıskanç gibi
matematik fen bölümü etliye sütlüye karışmaz
ben bunu bilir bunu yazarım

yalandan korkmam misafir terliğinden korktuğum kadar
ayağım terliyor yahu
giymesen de ayıp
kazı kazandır bizim son haftalar da tutkumuz
ufakken daha çok oynardım
ufakken güzeldi

bir kaç ay önce amfiye biralanmaya giderken yerde bir paket badem şekeri bulan
şukela insan ömer
geçen gün de amfiye biralanmaya giderken açılmamış bir paket sigara buldu
üçüncüyü merakla bekliyoruz
muratın kısacık saçları güzel olmuş(sırıtma len)

yutuptan şarkı indirme işini abartmıştım;yutup kapandı.

mart sonu üşümeme geliyor bana

genelde koku alamasam da patlamış mısır kokusunu alırım

vespa bir başka güzel
italyan hissediyor insan

''gökyüzünden dünyaya
muhakkaktan rüyaya''

vega adı güzide topluluğun hafif müzik adlı şarkısında geçen bu söylemi tekrarlıyorum dilimde bir süredir.

ödülleri daha belirlemedim
şu blogta bir gönderimi sadece çizim olarak yapıcam ya
hadi bakalım

öss denemelerinden birinde teoman'ın bir şarkı sözününde geçen söyleyiş sanatını sordular böyle güncellemeleri ösymden de beklemekteyiz

sertap erener,sevdam ağlıyor adlı şarkısının klibinde görünmese daha iyiymiş
ama vur yüreğim ve zor kadın kliplerinde görünmüş ne güzel olmuş

bazen hayır demek pek keyifli oluyor
insanın telefonu işledimi işliyor.

bazen bir kardeş kendinden büyüğünce işe yarayabilirliği ile düşünülür sevilir
ekmek almak genel kıstastır.

sevdiceğin sesi bazen tahminlerin ötesinde değerli oluyor.
beklenmedik ama tam vaktinde geliyor.
tesadüf oluyor,çok güzel oluyor.

doğan veletlere isimler
erkek:hayır
kız:hayriye

arananlara şarkı tavsiyesi
r.h.c.p-other side

son olarak sakalı pek çıkmayan ama alabildiğine abi görünen abilerdenim
not:resimdeki zat benim
bulmacalarda çıkmaz ama olsun

2 yorum:

tJ. dedi ki...

işte ders notlarım da karşımda oturuyorlar, selamları da var.. (:

The Oz dedi ki...

aleyküm kemküm
görüşemedik uzun zamandır onlarla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...