21.09.2009

25 Kuruş Fazlayım.


''ayıkken dünya çekilmiyor'' diyenleri sevmem ancak hak verebilirim.
bir masa ile sandalye arasına fix menü ile sıkıştırılmadan olduğunuz hafif sarhoş halde işler daha güzel.
istemsizce kurgulayarak yaşamak zorunda olmadığınız bir hayat sizi daha az yaşlandırabilir.
başak burcu olmak biraz fena galiba.
he sevgili okur.

bossanova adlı blogger, çok blogger takipçisi bir insan.
takdir ediyorum fazla fazla.
kendisini de heyecan ile okuyoruz efendim.

sözleşme tamam da antlaşma denilince bi ürpertici oluyor.

bir ara yazdığım kadar akıcı konuşamıyordum.
şimdi hemen hemen aynı.
bir ara geveze bile olup geçebilirim yazımı.

sarhoş kızları düdüklemeye çalışan gençlere en önemli tavsiyem.
kadeh kronolojisini iyi hesaplayın.

o değilde şarap şişesinin mantarı içine düşüyor mantar lezeeti şaraba geçiyor.
şarap zaten ucuz.
bir de aromalı oluyor.

deha var ,daha var
daha fazla dehaya ihtiyaç var.

dolmuşa binen güzel kız topluluğunun konuştukça gözümden düşmesidir beni üzen.
a bu arada bayaram tarifesinden bi öğrenci diyerek tam ücreti olan 50 kuruşu verdim.
para üstü olara 50 kuruş aldım.
bir önceki sefer de 25 kuruş fazla almışlar benden.
25 kuruş fazlayım yani.

Aydın Doğan şeker bayramında çalışanlarına çikolata göndermiş
bayarmda yediğim en iyi çikolataydı.

falım sakızından çıkan falları okuyorum ben halen inanıyorum 70 milyon da okuyor.

bayramda yerinde yurdunda bulunamayan nice öğrenci milletinin bayram harçlık ihtiyacı bi şekilde karşılansın.

M.K'nın katil zanlısı C.G yakalandı artık adından bahsetmek yanlış bence.

Hepsi adlı toplulukta Yasemin güzel kızmış.
uzun zaman önce inceledim bu karara vardım.

rakı da en güzel çay bardağında içiliyor.
tabii ince bel severim.

tamam dalgalı,kıvırcık gençkız saçı güzeldir de dans etmese de oluyor be blendax.

shakira'nın shewolf klibi korkutucu.

Antalyadaki Bademaltından uzun uzun bahsedebilirim bir ara.
pek denk gelmesem de giden insanalrla oradan konuşmak güzel oluyor.
aynı anda gitmediğiniz bir yer hakkında o insanlarla o yer hakkında güzel güzel konuşuyorsanız o yer süper bir yer oluyor.
adeta bir KAŞ oluyor.

cihangir, hangi r?

arkadaşları tarafından kendisine Mo denilen Hakan adlı zat ikidir beni eve uğurlamaya yazıhaneye geliyor hadi bakalım.

hamile olan kadının dukakları büyüyor bunu farkettim.

penolope cruz,
penolope beni,penolope geleceğim.
karlar tozarken penolepe.

kolları güzel olmayan kızlar dikkat çekiyorlar şu ara.
moda akımlarının yarattığı kostümler dikkatimizi yönlendiriyor galiba.

çizim bana aittir.

5 yorum:

Turist dedi ki...

aynı anda iki yazını okuduğum için ne diyeceğimi unuttum. ha kolları güzel olmayan kız mı, bana mı seslendiniz?

bossa nova dedi ki...

aha!! evet ben de 25 kuruş fazlayım az önce öğrendim indirimliymiş meğersem..akşam 50 krş verdim işte bu yüzden sırf bu yüzden işte sabah fazla verdiğim parayı sevgili 93 numara geri istiyorum!

ah sevgiler saygılar benden size sevgili oz.. O heyecan bana ait:)

aslında blogları beğeniyorsam takibe alıyorum fekat gerçekten sürekli okuduğum 15 tane falan blog var.niye bu kadar ayrıntıladıtsam..

kel.doğ: çağrışıyorum yine bizzat kendi beyin kıvrımlarımda procker: p akımını benimsemiş rocker kimse.

Piyaztheoz dedi ki...

93 güzeldir aslında(kışın sabahıın 6'sında kaloriferinin olduğu koltuğa oturunca güzel oluyordu) diyorum ve diğer konular da güzeldir diyorum.

çiğdem'in kolları hususunda da dermotolojik inceleme henüz yapılmadı

bossa nova dedi ki...

93 giderken iyi de gelirken kötü. Bugün Antalya'dan gitme vaktimin geldiğini anladım.
Çünkü ilk kez paso gösterdim adam Akdeniz üni kartı geçerli tek git Antkart al dedi. Ağliciiim!

The Oz dedi ki...

www.esoesamanhocam.com gibi birşeydi ona şikayet et adamı hoca ilgilensin.
B)
ben direk öğrenci verip cüzdanımı açar gibi yapıyorum birşey demiyorlar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...