3.09.2009

i shot my self


kelime oyunu değil de ''elime oyunu koysana benim diğer elim dolu'' diye olabilirmiş.
ne diyorum ben ya.

yaşıtlarım çoluk çocuğa, toruna tombalağa,karşıyorlar ev bark sahibi oluyorlar.
yaşıtlarım neden sürekli ikileme mikileme ile yaşıyorlar lan?

beatles'de beş minare esprisi yasaklanmış.

Sultan Mehmet, istanbul feth ediyor ve bir gün sonra istanbul üniversitesini kuruyor.
bir gün niye beklemiş acaba?
mesai saati bitmiş olabilir.
konkoca sultana da mı ''bugün git yarın gel'' diyecekler o başka?

yeni hayvan türleri çıkmıyor yahu ne varsa eskide varmış
heycana bakar mısınız?
''yavrusunu kesesinde taşıyan bir tür gelişmiş fare bulundu! bu fare çok güzel boks da yapabiliyor''

bazen toplu taşım araçlarında öyle bir kadro oluyor ki o dolmuşa birşey olmasında o kadroyla bir maceraya atılmak zorunda kalmak zorunda kalmayayım istiyorum.
normalde de olmuşa birşey olsun istemiyorum ancak o kadroyla daha bi istemiyorum.

bir grup kızın bir ilişkiye karışırken ortaya çıkarttıkları enerji ile 20 yıl ileri gidilirdi vallahi
bir de sevgilinin arkadaşı mevzuu var onalar da güzel insanlar oluyorlar bazen.

sokakta halen tayt coşkusuna devam etmeye çalışan bayan siyah sosisler görüyorum.
yapmayın etmeyin.

ikea evimizin herşeyiymiş
erkek adama ters bence bu söylem.

sanat dallarında karsız dağ olmaz.
ilkokul çocuğu resim sanatından tutunda 20.yüzyıl edebiyatına kadar bütün dağlarda kar vardır.

Meis rumca Göz demektir ve karşısında ülkemizin en güzel yeri Kaş yer alır.

gözlükçü klişesi:
kaşlar kalınsa kemik çerçeve vermezler.

peynirli soğanlı çitosun farklı isimlerle ara ara görünmesi ve buna rağmen büyük bir efsane olması durumu mevcut aklımda
birayla enfes gitmekte.

i shot myself isimli bir site kurulmuş insanların kendi seksi fotoğraflarını kendilerinin uzanıp çekip yayınladıkları.
adres bu:
http://www.ishotmyself.com/public/main.php
tepedeki fotoğraflar oradan

ey dişiler! sevgilinizle ''abi ya,mabi ya'' diye konuşmayın bence.

internet siten beş para etmez
mauselarda silindir tuş olmasa

ÇATAL,BIÇAK:bunlar ne kadar sert sesler lakin bir de bu var:kaşık

mcdonald's'ın çocuk menüsü büyük seçim olmuyormuş.
her boku en büyüğünden satmasını biliyorlar lakin çocuk menüsünden velisi otlanamasın diye büyük seçim yok.

iyiki varsın Yasemin Mori

kısacık saçlı dişiler belki çok çekici olabilir.
ancak koşup sevgiyle sarıldıklarımız uzun güzel kokan saçlara sahip olanlarıdır.
kısacık saçlı dişilerle entersan içkiler deneyemeyebiliriz ancak uzun güzel kokan saçlara sahip olanlarla eneresan içkiler hazrlayabiliriz bile.
kısacık saçlı dişiler terkederler,uzun güzel kokan saçlara sahip olanlar ise hep akılda kalırlar.

bu yazıyla bitmekteyim.

5 yorum:

turist dedi ki...

aa çıplak fotoğraf!!

bossa nova dedi ki...

benim kaşlarım alınmamış kalın sayılır lakin kemik gibin bi gözlüğüm var tabi lensten sıra gelirse..

o cips var ya offf!!ertesi gün ağzında iğrenç bi tat bırakacağını bile bile yemek istiyosun!!

bossa nova dedi ki...

dam üstünde un eler.

dan üstünde uuu neler!?

tombul tombul memeler:)

yeahh..

The Oz dedi ki...

-kızlara veriyorlar demek o gözlüklerden
bize vermiyorlar yahu ömer ile çok dertliymişiz zamanında bu konuda
-o cips bir başka bambaşka ben tam koku alamadığım için tatlarıda çok seçemiyorum bir sonraki gün bıraktığı tadı alamıyor olabilirim.
-uu daha neler yeah..

ÇOCUK dedi ki...

lanet olsun o kemik çerçeve gözlük vermeyen gözlükçü.bozuk gözlerin nedeni bizzat kendisi.hayallerimle oynadı it oğlu it.meme ucu gibi olmuş ayzı beğendim çok oh yeah !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...