16.09.2009

konyaalatı caddesinde doğmak.


Futbolcu Alex de Souza'dan bir gün sonra
Sihirbaz David Coperfield ile aynı günde
Miryakefalon ve ABD anayasasının kabülünden bir gün önce
doğan kişi benim.

16eylül tarihinde doğan ve ölenler ise şöyle

Doğumlar

Ölümler

ayrıca ben doğmadan tam on yıl evvel iranda 60 saniyelik deprem olmuş 20bin kişi ölmüş
ben belki onlardan tekrar hayata dönebilen birisiyimdir.

ve son olarak Uluslar arası ozon tabaksaını koruma günü
yes!

fotoğraftaki benim.
fotoğraf makinası murat kocakaplan'ın,
kompozisyon ömer şahin gültekin'in,
telefondaki ses gökçe tüfekçi'nindir.

yanına gittiğimiz kişi de çiğdem solmaz.

5 yorum:

bossa nova dedi ki...

çiğdem cici:)
doğum günün kutlu olsun sevgili Oz.. nice mutlu yıllaraa!

Turist dedi ki...

sevgili bossa nova'dan aldığım süper fikirle blogger'a girip (blogger'daki sorunu çözene artı vereceğim), yorum yapıyorum..
-yanına gelinen kişi olmanın gururuyla the oz'a sevgiler.
-cici kız olmanın verdiği utangaçlıkla bossa nova'ya sevgiler..

evet, sevgi dolu bir insanım ben, çiçekler, böcekler, tra la la laa..

Piyaztheoz dedi ki...

o zaman bir sevgiler de bende sizlere
nice!

bossa nova dedi ki...

of hadi bi şiler yaz:S

Piyaztheoz dedi ki...

bi şiler yazayım hemen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...