14.09.2009

bi kitle sezdim,kahkaha atana kadar süzebildim

buzdolabınına bakarken ''ye iç gül..'' diye başlayan şarkı aklıam takıldı.
'içgül' diye isim var mıdır lan?
diye düşünmeye başladım.
halen de hindi gibi düşünüyoruz işte
from Turkey.
hindili, turkeyli kelime oyunu da yaptım ya kendime lafım kalmadı.

''enteresan bir kimseyim bundan şikayetim yok ancak bundan dolayı da gurur duymuyorum.aslında ben de isterim emeklemeden çoşmayı (koşma,koşuk)
Şebnem*'in ''aslında ben de isterim'' adlı serzenişli şarkısı ahanda böyle bir isyan.

*sezen aksuya sezen demek
şebnem feraha şebnem demek.
facebook'a feys demek.
çıkartın bunları hayatınızdan ibret olsun diye yazdım yukarıya.

geçen gün mor ve ötesi'nin 'bir derdim var'ının ciddi boyutlarda eskimiş bir şarkı olduğunu ve paralel olarak yaşlanmaya başlamaya başladığımı düşündüm.
sonra da ''başlarım lan öyle işe'' dedim.

şimdi şöyle bi kız tipi var kimse ''genelleme yapıyorsun beni kaybediyorsun'' demesin.
kızıla boyanmış dalgalı saçlar,
kumral kız teni rengi,
koyu olmayan göz rengi,
yanakta kahve rengi ben,
güzel lakin sararmaya başlayan dişler,
muhakkak az çerçeveli optik gözlük,
siyah kanvas yahut kot pantolon,
siyah adidas yahut simsiyah converse,
yandan yahut sırttan çokspor simsiyah çanta.
uzun gibi ve ojeli tırnaklar.
çanta da kitap.(saafspor)
çok yürümek.
bunları hangi örgüt besliyor da salıyor sokaklara bilmiyorum ancak o örgütün kötü bir niyeti yok herhalde
tanısan falan muhabbeti güzel insanlardır en nihayetinde.
bu arada cidden, lütfen, ehemmiyetle kimse ''genelleme yapıyorsun beni kaybediyorsun'' demesin.
o ne lan öyle.

Özdilekparkta anket dolduran ilk kişi bendim galiba öyle hissettim.
içerde anketi vakit kaybı gibi görebilecek bi kitle sezdim.

Saba Tümer kahkaha atana kadar süzebildim seni
farkettim hep ''omuzdan aşşağı koyverdim gitti'' tarzı bluzlar giyiyorsun.
zaman zaman da sutyen sevmeyen hallerin var, insanın gözü kayıyor.
hepsini geçtim de o nasıl güneşlenmekti yahu?
resmen yeni figür.

sigara içenler için ayrı şehir kursunlar 1 sene sonra gidin bakın oradaki tüm insanlar biraz sararmıştır ve o şehir de ''abi sigara içen birisiyle öpüşmek kültablası yalamak gibidir'' lafları eden kimse kalmamış.
ha bence o lafı bulan kişi henüz kimseyle öpüşmemiş,
zira bilimsellik adına öpüştüyse kültablası da yalaması gerekiyor.
manyaklığın alemi yok.

aklı evvel:bildiğin gerizekalı demek.
lakin anlamıyorlar öyle dediğin zaman.
ah gençlik.

Buz grubu vardı severek dinlediğimiz o ne oldu?

bu arada Esin Özbek bir haftalık aradan sonra tekrar çıktı uykusuzda
resmen arayınca işim var diyen
kız ama arkadaşız olan kızı aramış gibi oldum bu duruma.

bu kız ama arkaşımız olan kızların bir takım sevgilileri oluyor ve biliyorum ki onlara sürekli bizden bahsediliyor.
yapmayın etmeyin elin adamını durduk yere sinir etmeyin.
bana düşman eylemeyin.
ha bana dost da eylemeyin.
kızlar kızlardan bahsetsin olay bitsin
yahut bitmesin len
eleman kızarkadaşının arkadaşına da asılsın öyle bitsin.
macera aradım bi an.

teoman'ın,okan bayülgen'in de saçı boya selami şahin'in de kahtalı mıçı'nın da
arada fark oluyor o nasıl oluyor?

2'si bir arada Jacop's kahve mevsimi geliyor.
üstelik 15 milyonu bir arada olan bir şehirin misafiriyim bu sezon.

kahveli milk shake, yanında elmalı yahut böğürtlenli(esasen vişneliydi bunun formülü) dondurma takviyeli pie, dondurma sosu olarak da çikolata.
2.65+3.13=5.78'e Mc Donald'sdan alabiliyorsunuz bunların hepsini.

artık seda sayanlı pepsi reklamı yayından kaldırılsın.
yahut sadece garipoğlu cem izleyebilsin.
yavaş yavaş ülkemize gelip teslim olacaktır.

şarkı hedayesi ile bitireyim bu yazımı da.
Milla Jovovich - Mezinka.mp3
indirmek için şarkıyı tıklayınız.

4 yorum:

bossa nova dedi ki...

mor ve ötesi düşüncesi beni inan bak bir hafta önce aklımdan geçti hatta bir arkadaşıma söyledim vay be yalnız değilmişim..

saba tümer' in o güneşlenmesi de şezlongu çevirmeye üşenmekle alakalı olarak ortaya çıkan bir figür. şahsen güneş banyosu yapmam lakin en yakınımda bu şekilde güneşlenen bir ablam var..

kel.doğr(kel doğurdu): pascsisc c vitamini ilacı adı gibin cık cık

oz'un annesi dedi ki...

İstanbul'da her anket yapana cevap vermeye kalkarsan işin var çocuğum aaa..
yok şampuan koklatcaz yok bisküvi denetcez içerde derler aman sakın oğlum taksim'de falan e mi çocuğum..inanma onlara bak koklatır bayıltır paranı alırlar gerçek bunlar anne sözü dinle..

turist dedi ki...

Saba Tümer'in güneşlenme figürü değil o, patanti Bülent Ersoy'a ait.

The Oz dedi ki...

morveötesi debana kelleşen bir solistleri olduğunu farkedince geldi vallahi belki o haliyle medyada falan gözükmüştür de aynı hissiyatı uyandırmıştır.

şezlonga hiç bakmamışım bak direk pozisyon garip gelmiş.

pascsisc sadece doktorların yazdığı ilaçların adı gibi geldi bir an

annem blog okumaz bu hesap feyk-book

bülent ersoyun figür uygulamasını inan hiç merak etmiyorum hiç!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...