11.09.2009

Salla


bazen televizyonda yeni şarkı duyup sevdiğimde sonradan araştırmaca yapmak için bir yerlere yazıyorum adını.
sonra pek büyük çabalarla indiriyorum kendisini ve bir süre mutlak suretle,fazla süratla dinliyorum.
aylar sonra bi bakmışım bir kere bile şarkıcının adını google'a yazıp da resimlerde aratmamışım.
onlar sadece benim için müzikleriyle bilinmişler.
belki aralarında nice taş hatunlar falan da vardı onları da kaçırıyorum.
dersler çıkarılmalı bu hikayelerden.

deri ceket erkeği vezir de eder vezir de
ancak vezir etme ihtimali daha bi yüksek.
yine tüm kış giyeceğim

'ay em van' diyemiyor ikizi olan bir kimse
lakin diğerleri de 'ay em twin' diyemiyor.

'ilk sene yurtta kal sonra okul arkadaşlarınla eve çıkarsın.'' bunu duymazsam inanmak istemem kimsenin üniverisite kazandığına.

suda şaka olmaz,
suda el şakası hiç olmaz ayıptır, sulu sulu.

herşey karşılıklı falan değildir ve zıttı karşılığı olmayan şeyler de varlığını sürdürebilir.
sağdan solda güzel bişey sanıp da düşünmeden okuduğu sözleri çeşitli görsel basında yazanların mesela pek dikkat çekici zıtları yoktur ancak onlar da var.
dersiniz ki normal insanlar böyle yapmaz o halde zıtlarıdır.
normalliğin zıtlığı olmaz.
sıkıcıdır.

pencaplı sincap gelsin, buyur edeyim.

motorsiklet yakışıyor kızlara
ancak motor olmak ve ağır yahut tüy siklet sahibi olmak hallerini pek yakıştıramıyorum.

hürriyet gazetesinin verdiği küçük şirinler kitaplarını ne sevmiştim halbuki o zaman kaştaydım kaşı daha da sevsem iyiymiş.
kaşa hala gidiyorum da hürriyetten artık en fazla iddaa eki çıkıyor.

Kuzenim Anıl'la kazandibi diye yanıklı sütlaç almamız fena da önce benim farkedip acı gerçeği açıklamak zorunda kalmam daha fena.
en azından cam tabakta almıştık da lezzet tarafından avantajovic.
bu arada tatlıdan bahsederken acı gerçek dedim.

Atiye'nin Salla adlı şarkısında arkasında dans eden(yancılık?) kıvırcık saçlı kız ilk başlarda dikkatimi çekmişti sonra baktım dolmuşta-otobüste görülecek bi kız değil vazgeçtim.
bknz. dişilerde gerçeklik teorisi

şimdiki zaman:
''şimdi sen gittin ya herkes sana benzeyecek''
gelecek zaman:
''o zaman sen ittin ya senin allah belanı versin''

acemi cadı dizisi,burgerking ve algida reklamında oynayan björk'ün gençliği gibi olan bi kızımız vardı o ne oldu?
björkün gençliği de öyle değilmiş ayrıca.
bknz:Merve Boluğur
ayrıca 365 gün arayla aynı günde doğmuşuz kendisiyle

cumhuriyet sucuklarının ve lakinliğin ekçileriyiz!

kelime oyunlu küfürlü art niyetli cümle:
attım, ama koymaktı niyetim

kazı kazan
azı kazan
çoğu piyango
piyangodan piyano

şimdilik çıkmaca yapayım sonra geri geleyim.
çizim bana aittir.

4 yorum:

Turist dedi ki...

bir güzel yazıyla daha the oz karşımızda..
güzel konuşma ve yazma diye bir ders vardı, hep boş geçerdi..

Piyaztheoz dedi ki...

bizde gayet doluydu 2 falan alıyorduk zar zor.

bossa nova dedi ki...

Afyon ... dinlenme tesislerine hoş geldiniz işerseniz 50krş ödemek zorundasınız gri-karanlık floresanlı ve de soğuk tesisimizde kıçınızdan soğuk alma ihtimaliniz %42.785 tir. Otobüsler yıkanırken suyun altına doğru seyirtme gafletinde bulunmayın. Midenizdeki ne idüğü belirsiz hal otobüsü aşırı soğutan kimasından ya da yol yapım çalışmalarından kaynaklanmış olabilir. Şimdi 8tl hazırlayın ve de yolculuk boyu sarımsak kokusu yaymak için sucuk döner standımıza yaklaşın evet evet düşünmeyin
yook canım yanınızdaki niye rahatsız olsun hem herkes yiyor..
evet yemek istiyorsun kaçma; bakışlarını çevirme..
koku seni çekiyor.. yemek istiyorsun..

evet
işte bu..
ohh yeahh!!
işte o Cumhuriyet sucuk ekmek..
İçine domates de koy amca..
Köpüklü ayran da isterim.
mmpfh:S

Piyaztheoz dedi ki...

B) rüya içinde rüya
blog içinde blog
harika yorumlar morumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...