29.09.2009

hürriyetli pazarı ben keşif eylemedim.

altı gibi diye sözleştiğimiz zamanlara tersten bakınca dokuz gibi oluyor
ama tersten bakmayalım altı görürnür, donu görünür.
çiğdem solmaz ile konuşurken çıktı bu muhabbet.
kendi çabamla çıkarttım o başka .

beyaz çikolata sıvı haldeyken önce muhallebi tadı veriyor bana.

Nazlı Oluz'dan bir teklif:
''Korsan cdleri sahte parayla alalım.''

dimes'in kırmızı ambalajlı sütünden yola çıkarak babamla reklam ve rekabet temalı uzun bir konuşma yapmıştık da babam yine de benim ambalajın sütten ziyade bir domates suyu kutusna benzediğini ve bunun bir dez avantaj yarattığı fikrimi değiştirememişti.

metroda son dönem türk komik gibi filmlerin aranan oyuncusu olan ufak tefek adamı gördüm.
şimdi adını bilmiyorum maskeli beşler serisinde hababam sınıfı'nın son versiyonlarında falan var .

kendikendime tişörtler basabilecek ekonomik bir tekonojim olsaydı size de basardım güzel güzel grafikerl yapardım da sevgili okurum.


penye ama hırka kalıbında olan bişey gördüm istanbul pasajlarında
o ne lan öyle.

aa lan,
daha kar yağacak istanbula.

eskiden gençler oyuna başlıyordu şimdi oyuna başlamak azalıyor dizilere başlamak artıyor.
başlarım öyle işe!

okuluam şimdilik önce metro
sonra feniküler
sonra da tramvayla
ulaşıyorum hayatımda binmediğim kadar trene biniyorum.

insanın ilkokul lise arkadaşları evlendiğinde hayata bakışı değişmece bu böyle olmaca.


icetea Mango'nun büyüğü yok galiba.
bu arada 750 ml. ölçüsünde icetea çıksın herzaman burgerking,mcdonalds bulunmuyor.

yani şimdi strarbucks iyi kahve yapıyor.
koltukları da garanti rahat
fiyatları da inanılmaz inanılmaz pahalı değil.
ha yerli sermaya candır, kalkınsındır. o değerlerimiz başka
ancak serbest piyasayı da ben icad etmedim.

''vereceğim!'' diye bağırdı kadının birisi sokakta.
aklım hemen kötü anlamlara kaydı.

Ayna çok seviyorum ben kendime bakmasını değil de ters açı yakalayıp görünmüyorum diye düşünen insanları izlemesini ve güzellik abisesi kızları seyredalmasını seviyorum.

Nergisli Şiir.
Nergis mevsimi gelsin artık,
5 sezon birden alıp izleyeceğim.
bir sırada, sıradan bir şekilde,
hem de sırayla birbirimize baktık
be o koriordan çok geçeceğim.


^Mulan^dan sonra animasyonları yürekten sevemedim.
gerçi mulanı da pek sevememiştim Türkleri yeniyor ve kötü gösteriyorlar diye.
aladdin candır.

can ismini de sevemedim şu ara.

death in vegas- ''cocaine and gin''
Radiohead-''everything is in rigth place''
Jay-z-''d.o.a''
Teoman-''sevişirdik bazen''
Pearl Jam-''world wide suicide''
şu aralar çok sevdiğim şarkılar diyor ve sizlere ufak çaplı bir play list tavsiye edip gidiyorum.

7 yorum:

ÇOCUK dedi ki...

cok reklamasyona girmişin.ancak buna rağmen alışageldik bir yazı olmuş tebrik ediyorum sayın arkadaşım.

'login' olmaya üşenen The Oz dedi ki...

importantino reklamasono tesekkurovic

turist dedi ki...

aa bugün konuştuğumuz konulara ne kadar benziyor yazdıkların ayrıca o penye gibi hırkanın siyahını gördüm vapurdaki bir gençte, çok da kötü değilmiş..

gene login olmayacağım diyen The Oz dedi ki...

hayır işte o bugün konuştuğumuz gibi şeylerden tırt şeylerden

S.e.$... dedi ki...

istanbula hosgıttın arkadas.haftaya ordayım haberın ola =)

turist dedi ki...

bugün konuştuğumuz şeyler trıt mıydı yani ne trıt insansın la

tırt trıt derdi küçük tırtıl
bilmezdi the oz hırka peşindeydi
pasajdaki kötüydü ama
trıt trıt derdi küçük tırtıl..

tra la la laaa

The Oz dedi ki...

sağolasın esra arkadaş haberini aldım bilmiş ola!
(üniversite solcusu ağzını da kaptım hemen) B)

çideme de şiiri için teşekkürü bir borç bilir bankya otoatik ödeme ile ödetirim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...