18.09.2009

bi şiler


robot olmuş muyuz?
bence olmuşuz başımızdaki devletin computer'i hepimize işlemlerimiz daha hızlı yürüsün diye numaralar vermiş.
ayaklarımızın pantolonlarımızın şapkalarımızın bedenlerinin bir numarası var.
insan para verdiği hizmetin karşsında ''benim ayaklarım biraz taraklı'' derken ancak kendini gerçekleştirebiliyor ve o ruhsuz satış elemanının karşısında 42 gibi bir rakam olmanın üzerine çıkıp ''taraklı 42 oluyor'' benzer durum dişilerde eğilirken sağın solun meydana çıkmasıyla olabilir.

filmlerde vucut değiştme komedisi oluyor ya onlar saçma başkasının vucuduna girseniz adam akıllı adım atabilmeniz 1 ay sürer.
ne komikliği?

yürürken popsu açılacak kadar kısa etekli bir kadının arkasından yürümek durumunda kaldım.
siyah etek içine siyah çamaşır tercihi vardı(ek bilgi)
esnaf çeşitli jest ve mimiklerle karşıladı kendisini.
gördüğüm en çirkin kadınlardan birisiydi ve gideceği yere dolmuş arayan arkadaşının aksine muhtemelen müşteri arayışı içerisindeydi.
bilinçli işler bunlar.

Hido'lu turcell reklamı in,
''Burası istanbul''lu mavi reklamı out.
tespit: ''alper tola''

Dünyanın en boktan doğumgününü de geride bıraktım.
ha önümde yürüyen kişiler yere 5 tl düşürdüler,
herzamanki gibi gidip koşa koşa vermedim.
arkadaşlarıma bira ısmarlarım diye cebime attım.
arkadaşlarım gelmediler.
uzun uzun yürüdüm.
ayağım su toplamış
bknz. 16.09.2009

bir film olayı da kadın kılığına giren erkeği düdüklemeye çalışan absürd karakter olmazsa olmaz.

Azeri bulutsuzluk özlemi:
''Özlerimi geri alabilmirem''

Askeri bulutsuzluk özlemi:
''sözler geri alınacak...al.''

kısacık saçlıları pek sevmediğimi söylemiştim.
garipoğlu cem de uzun sakallı ancak kısacık saçlı teslim olmuş.
suçsuz günahsız kısacık saçlıları tenzih ederim tabii.

facebook'a gir.
18230498209 video izle.
18230498209 video paylaş.
çık.

evin-ana reklamı vardı iyiki bitti o reklam, uzatında kötü oluyor.
''yeyin gari'' temalı lays reklamı da bitsin.

broşür dağıtan kız(hop diye önüme çıkarak,gülen gözlerle):''öyle arkadan giderek kaçamazsınız''dedi.
hiç bir şey diyemiyorum işte böyle durumlarda
broşürü hiç istemiyorum çünkü.
kağıttır o,
en nihayetinde de ağaçtır.

iyi güzel hoş ingiliz tarzı giyip çıkıyorsunuz da
o köşe başında simitçi var
o caddede tekel bayii var köfteci var
o ne olacak ey daracık panolonlu bol aksesuarlı insan?

facebook duvarına sadece doğum günününde birşeyler yazılan bir kimseyim
şikayet yahut onur söylemi değil bu.

bir insan bana gelip ''ben rakı içmeyi hiç sevmiyorum'' dedikten sonra coşkulu arkadaş ortamında rakı içiyorsa kızmayayım da ne yapayım.
Rakıyı çok sevdiğimden değil kendime karşı boş değilim sen gibi.
yeni msn'i de sevmedim.
böyle değişip duran göt başı ayarı oynayan şeyleri sevmiyorum.

dolaylı yoldan edilen küfürleri araştıracağım artık.
örnek göt çocuğu
anlam:bildiğin bok

yağmur kelimesini çıkartsınlar şarkılardan bilgisayarımızın hafızasında ciddi yer açılır.
ha yağmur gene yağar o başka.

bazı insanlar olmamış da olmuş gibi takılıyorlar.
böyle bi gelişmekte olan ülke hali var üstlerinde.

doğumgünün'ün ilk kutlama mesajını saat 24.00'dan hemen sonra almak hoş birşey içten içe

tuvalet kağıdı daha samimidir alengirli peçetelerden
misafirlere tuvalet kağıdı ikram edilsin bence.

rock metal alemlerine dalmış, cool kızı aile büyüklerine yardım ederken falan görünce daha bir seviyorum.
o dünyanın etrafında dönüyor olduğu olayının yalan olması güzel bir olay.

bitiriyorum burada yazımı.

6 yorum:

Turist dedi ki...

üzülmüşsün..

Piyaztheoz dedi ki...

yürüyünce geçiyor

ÇOCUK dedi ki...

heh o gelmeyen arkadaşlardan biride bendeim evet.ve hakettiğim cevabı kelime dogrulama sayesinde aldım ''skilik'' fantstik bi küfür evet direk bana gelmiş bulundu kabullendim. stop.!

Piyaztheoz dedi ki...

fulsıtap jeans sponsorluğunda kavakyelleri devam edecek!

bossa nova dedi ki...

'bi şiler'yazmışsın ne hoş ne hoş:)

Piyaztheoz dedi ki...

afiyet olsun
B)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...