6.09.2009

kaydı düzenle çünkü: düzen ile kaydı yahu


şu aralar yüzüme gülen iki (rakamla: 2) adet yüzü bir arada denk getirmek öyle sanıyorum ki somurtmaya evrilmiş suratımdan dolayı zor oluyordu.
ben de istanbuldan antalyaya dönerken bir dinlenme tesisinde denk getirdim kendisini.
sakladım.

genelde sevdiğim insanları güldürmeyi severim.
genelde insanlar tarafımdan güldürülünce birbirlerinin suratlarına bakıyorlar.
sanırım benim paylaşmaya ihtiyacım olmadığını düşündüklerinden,
yahut birbirlerinin anladıklarından emin olmak için yapıyorlar bu davranışı.
birbirlerini pek seviyorlar da olabilir.
ancak benim ödülüm genelde çirkin çirkin gülerken birbirlerine bakan insanlardan oluşan bir kompozisyon oluyor.
yani ben güldürüyorum onlar sevgi dolu bakışlar atıyor birbirlerine bana da yamuk ağzımla kolamdan bir yudum alma kalıyor.

baze gülünce daha da güzel olanları oluyor,
onlar gülerken bana bakıyorlar.
onları severim,hep severim
sonra kafamı kaldırıp gök rengine bakarım,
zira açık havada oksijenden dolaylı olarak daha komik espriler çıkabilir.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...