23.02.2008

başlık koymiyim di mi?*


Açtı yazacakken çatı yazdım az önce genelde kışın yaptığım bir hata soğuktan ellerim üşüyor o yüzden çabuk yazmaya çalışırken harfler karışıyor. En çok güzel kelimesini gzüel şeklinde yazarak uyguluyorum bu hatayı

birkaç ilkokul arkadaşım ‘’Oğuz hiç değişmemiş hala komik’’ dedi. Komik miymişim dedim kendi kendime

Hani ev yapımı kurabiye ağızda dağılacakken tabakta dağılıyor ya
hüzünlere boğuyor beni
Sigara böreğini de oldum olası sevemedim mecbursam kıymalısını yedim sadece ama peynirlisi de güzelmiş yahu.
Yukarıda saydığım yiyecekler genelde anneli gidilen misafirlik ikramlarıdır ‘’dadından yinmez’’ .
Hibeşli ekmekten özür dilemek istiyorum.hep tabakta bıraktım ben onu
kimi zaman ikinci dilim keki istedim onun yanında yedim.
Onu hiç yemedim.Ona çok ayıp ettim çok.
Gerçi yemeyeceğimi bildiklerinden herhalde ekmeğin ucuna doğru gelmiş dilimine sürülmüş hibeşi bana veriyorlardı.
bi de böyle hafif sulu şuruplu bir şey koyuyorlar misafir tabağına bütün düzenimi nizamımı öldürüyor o tatlı şurubu böreğe giriyor böreği çekeyim derken kek hibeşe düşüyor hiç olmuyor.
Bazı evlerde yenilebilir pasta süsü çokça oluyor. hani bir kaba koyuyorlar ya o evler hep garip gelmiştir bana..Pasta süsü o bir tuz bir kara biber değil kullanırsın sonra hava almasın diye kıvırır koyarsın ikinci çekmeceye.
O pasta süsünden bir avuç attım ağzıma hiç lezzetli değil.

Teknolojik aparatlar bozulunca nasıl sinirleniyorum, nasıl lanet ediyorum modern dünyaya anlatamam
Dün bir ‘’şebeke meşgul‘’faciası yaşadım avea ile lanet ettim.
Zaten kendilerinin müşteri hizmetlerinde ‘’merhaba ben x nasıl yardımcı olabilirim’’ diyen bayan yok

Trabzonspor hep güzel forma giyme potansiyeli olan bir takım gibi geliyor bana.
Diğerleri: Adanaspor, Rizespor, Karşıyaka, İstanbulspor, Ankaraspor, Bursaspor

Yalnızlık ve unutulmak ayrı ayrı kötü şeyler değil.
Fakat unutulup yalnız kalmak çok fena.
(fark edilmek, özlenilmek, aranmak, sorulmak, ihtiyacı hissedilmek eksikliği)
Yalnız kalıp unutulmak da fenaymış aslında düşününce.
(karşı kişinin bir dakika geliyorum deyip gelmemesi)
Radyokafaların dinleneceği anlar bunlar

benim hiç radiohead dinleyen arkadaşım yoktu kendim keşif eyledim.
Konvers giyen arkadaşlarım vardı ama ilk konversimide kendim keşif eyledim.
kendim keşif eyleyerek konvers giyen radyokafa dinleyen adamlardan oldum
Bu şekilde sindirerek yapınca her şeyi.
İki gün sonra kendinizi yalandan bir cool olma arayışı içersinde kızlara yazarken bulmuyorsunuz bu yetiyor olgun bünyeye.

arananlara şarkı tavsiyesi
Peyk-Gidin

doğan veletlere isim önerileri
erkek:emesenversene
kız:benemesenkullanmıyorumyalanı

not:bu yazıyı bilgisayarın blog yazdığım sayfamı açmaması yüzünden Gökçe Tüfekçi adlı editörün bas gitar teli yaptığım parmaklarına teslim ettim.


Son olarak çayı inatla ince belli bardağın yardımıyla içmeye çalışanlardanken aynı zamanda 3’ü 1 aradanın kölesi olmuş insanlardanım.



* gıhgıhgıhgıh...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...