26.02.2008


oyuna yeni giren yedek futbolculara dikkat edin
gözlerinden okunuyor heycanları
oldukları yerde dizlerini çeke çeke attığı deparları
çıkan oyuncuyla sarmaş dolaş halleri
oyuna yeni giren yedek futbolculara dikkat edin

recep ivedik'e gitmeyin dedim o kadar ben size
siz de keşke arkadaşlarınıza deseydiniz
onlar da arkadaşlarına deseydi
o zaman belki 791.536 adet seyirciye ulaşmazdı(ilk 3 gün)

kebap konekşın fena film değilmiş ama güzel de değilmiş
fox Fati Hakın filmlerinden gidiyor bu ara
anında görüntü şovdan sonra en iyi olayı bu galiba

hani o ılık suyun soğuk suya geçişi var ya
işte o her saniye acı veriyor bana(abarttım)

parmak kütürdetmek(benimkiler kıtlamıyor kütürdüyor)
görgü kurallarının dışında bir hareket galiba

divan edebiyatı işelenen sınıfta
''divan edebiyatı: divanların üzerinde yapılan edebiyattır''
espirisini muhakkak biri yapacak

en öne oturup bütün dersleri dikattle dinleyip
sene sonu sizden azıcık daha yüksek not alan tipler var ya
onları toplayıp bir sınıfa koysak
herhalde dünya tarihinin eni en geniş boyu en dar sınıfı olur
(çapı çok büyük olmazsa yuvarlak masada da işleyebilirler dersi)

ülkü adında solcu
deniz adında sağcı
garipserim buları
sevelim sevilla

''esmere kırmızı yakışır'' yasaklansın
kırmızı e(smer)fes darka çok yakışıyor.

üç kornerin bir penaltıya eş değer olması ne güzel şeydir.

ben bundan 5 yıl önce söylemiştim
tük milli takımı;(ay yıldızlılar) turkuaz forma giysin deyi
hey dostum ben forma demiştim ama bu t-shirt olmuş.
ayrıca hala göğüsü şertili klasik forma konusuna çıt çıkmıyor.
fatih terim,yazıklar olsun senin italyada takım çalıştırmışlığına

bazı kızların yaşı geçmesine rağmen
dur seni bir cimcireyim modunda olması
onların adına üzüyor beni
cimcirmek(çimdirmek,cimciklemek):en az iki tırnağa sahip bir varlığın acı vermek,yolmak,sıkmak amacı güderek tırnakları yardımı ile yaptığı eylem

ingilizlere çekingen yaklaşırım bu hayatta.

arananlara şarkı tavsiyesi.
red hot chilli pepers-if

doğan veletlere isimler.
kız:anıl
erkek:derya

Son olarak:Gol attıktan sonra sevinmeyen futbolcuya dikkat kesilen insanlardanım.
Gol attıktan sonra sevinmeyen futbolcu:Real Madritte ilk maçını Fenerbahçeye karşı oynayan ve gol atan Elvır Baliç
not:ben genede Elvır Boliçi daha bir severim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...