20.02.2008








Yavaş çalışan bilgisayar,
yavşak çalışan bilgisayara göre inanılmaz sinir bozuyor.

dağları deldim
matkapla
migrosa gittim
word cardla
otobüse bindim
ant kartla
tuvalete gittim
selpakla

ilkokul çocukları özlem tekin'in tek başına şarkısını böyle söylüyorlar.
''word kart,ant kart,migros falan yoktu bizim zamanımızda lan'' diye düşündüm söylerlerken.
peçeteye selpak demek ilkokulda başlar ölene kadar sürebilir.

the doors'un alabama song adlı şarkısında Antalya diyor gibi

Motorola c117 almayın. bu telefon çalarken aynı anda titreyemiyor ve beğenenebileceğiniz bir melodisi yok.
Ayrıca benimkinin tuşları içine göçüyor.
ucuz mu?
çok ucuz
o başka

iki seferdir menun ayrılamıyorum berberden
1.sinde uzun olan saçlarımı kestirmiştim(tamam insanlar uzayan saçlarını kestirmek için gidiyor berbere ama benimki baya uzun saçlı erkek sınıfına dahil olucak kadar uzun yani) gerçi o güzel olmuştu alışamadığımdan öyle gelmişti
2.sinde normal olanı uzayan saçlarımı kestirmeye gittim.Berbere anlattım ''aynı modelin biraz kısası'' diye.
Adam ''mıy mıy'' bişeyler anlattı galliba espri yaptı güldü falan ''he'' dedim bende.
Traşın ortasında elektrik kesildi insan ister istemez biraz şaşırıyor.Neyse sonradan geldi elektirik. Traşta bitti zaten.Baktım aynı modelin biraz kısası değil bambaşka bir modelle kendime somurtuyorum adam ''ayna getir'' dedi.
Çırak getirdi aynayı ve ben gözlüksüz bir şekilde kendime baktım pek birşey anlamadım haliyle ama bir-iki hafta kötü olacak sonra süper şekile girecek ekonomik bir traşım vardı o an anladım. Ama garipti işte.
berberden çıkarken eskiden traş olduğum tüm berberleri hatırladığımı ve asla her zamankinden diyemeyeceğim bir berberimin olmadığını düşünürken ''yoo'' dedim vardı bir ara ama okul zamanıydı saylanmazdı.
bugüne kadar 9 farklı berbere gitmişim
bunların
4ü mahallemde
2si doğu garajında
1'i şarampolde
1'i bahçelievlerde
1'eski mezbahanın orada(kadın kuaförüydü galiba o küçüktüm baya)

Okul çok garip bir olay bir sürü mavi önlüklü öğrenci moda gereği kızlar pembeli erkekler sıpaydırmenli arada fenerbahçe formalı bir çocuk koşturuyor.Kardeşimin okul çıkışına gidince bunları farkettim.Esasen okulun(benimde eski okulum) en sevdiğim penceresinden tekrar bakıyor olmak yetmişti bana.

Mesajlı şiir

Ellerim üşüyor.
Çetin bir soğuk var.
Kış çok sert geçiyor.
Öküz kadar kalın giyinmek lazım.
Gerçi gelip geçer bu günler.


doğan çocuklara isimler
Erkek:kekik
Kız:tarçın

arananlara şarkı tavsiyesi
Shaggy-Mr.Bombastic

Son olarak tekerlemeleri şaşırmadan söyleyebilen insanlardanım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...