17.02.2008


sevgili okur,0506 326 66 39 bir süredir bu numara beni sürekli ödemeli bir biçimde çaldırıyor.hanüz sinir bozamadan aradım

0z-Alo beni arıyorsunuz sürekli?
x-kardeşim yapmış hmm(ezik ses tonu)
0z-Sahip çıkın o zaman kardeşinize

Ardından bir avea yetkilisi ile görüşmek için(''alo ben xxx nasıl yardımcı olabilirim''i duymak için 500'ü aradım ve işte o an farkettim devir değişmiş. Bana bir adet ses kaydı car car bazı rakamlar ve bu rakamlarla ulaşabileceğim yerleri saydı. Özenle dinledim ama ''alo ben xxx nasıl yardımcı olabilirim''e ulaşabileceğim bir rakam bulamadım.
Çaresiz aramayı sonlandırdım. x kişisi(noktadan sonra bilinçlice büyük harf ile başlamadım.) aynen devam etti eylemine.Bir ara ''şaka yaptık lan'' demeye çalışan bir arkadaş olduğunu ve ''şaka yaptık lan'' demek için tekrar ödemeli aradığını düşündüm ancak sinirli günümdeydim(bknz. iki yazı önceki raphael olma hali) ''yapmayın lan bana şaka.Bıyıklı bir insanım ben'' diye düşündüm.
Şikayet edicem devam ederse.

Dün adamın biri dolmuşa bindi,etrafına bakındı ''yer yok mu yahu?'' dedi ve indi.Ayakta biraz beklese bir yer bulurdu ki kendine(bknz. -ki'li çocuk konuşması).Dolmuşlar garip yerler .

Peçeteye selpak denmez,denmemeli.Mesele Markanın Ürün Adı Haline Gelmesi Değil.(MMÜAHGD)

iki yazı önce Antalyaya yağmur yağmıyor ve Her pazar hava güzel oluyor dedim ya
bugün pazar ve Antalyaya yağmur yağıyor.

Eğer yaya yaya geçidine yeşil yaya ışığı yanarken giriş yapmış ise araçlar yayanın geçişini beklemek zorundadır.Tam olarak böyle yazılmasada bunu anlatan bir trafik kuralı var.Dün buna dikkat etmeyen bir adamın gözlerine bakarak tüm nefretimle ''ez ez orrospuçocuğu''(orospu çocuğu birleşik yazılırsa annesine küfür olmuyor gibi) diye çemkirdim.Dediklerimi net anlasın diye dudak hareketlerime dikkat ettim.
O gözlerini kaçırdı benden.''Ne diyorsun lan'' diye fırlasaydı arabadan.Park ve bahçeler müdürlüğüne bağlı bir parka gömücektim herhalde onu(öfkelenince deli gibi kuwetlenen insanlardanım.)
kuvveti w harfi ile yazarım orta okul fen derslerinden beri ve bileşke kuvvet hüzünlere boğar beni

Arzu-yazıl nererede ya?
Okşan-yazıl masada

O harfi ile başlayan en kötü isim Okşan herhalde

Modifiyesi Arabanın Kimliğinin Önüne Geçmiş Şahinler Ve Bu Şahinleri Sevenler Derneği


Şahin çok antepli,
Efe,Ege çok izmirli,
Temel,Dursun çok karadenizli isimler.
Ayrıca, Ayten isimli birisinin teninin ay gibi beyaz olması olasılığı nedir?
''Ayten:teni ay gibi beyaz pürüzsüz olan'' diyor sözlükte ,''arkadaşım ay pürüzlüdür.'' diyorum

çok çoşkun klasik birit rak 2 şarkıdan sonra sıkıyor yahu

yaşasın radyo kafalıların(radiohead) bizi sürüklediği hüzün bulutlarından yağmur olup gerçek dünyaya yağmanın verdiği buharlaşıcağını bilme etkisine bağlı hüzün bulutuna sürüklenme etkisi(evet böylede yazabiliyorum ancak yazmıyorum.)

doğan veletlere isimler
erkek:doğan
kız:serçe
alternatif:modif

arananlara tavsiye şarkı:hayalettren-Oyun
(msnden isteyin atayım)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...