18.02.2008



Bir garip olduk sevgili okur.
Antalyaya kar yağıyor.
1993-2008
baya olmuş değil mi?
ama 93 yılında yağan daha coşkundu.
kardan adam yapılabiliyordu .
şimdiki tablet çikolata gibiydi yedik bitti.
önceki 350 gr. çokokrem gibiydi(su bardağı şeklindeki cam kasede)
yağmura pek alışmışız
romantik-melankolik-manik-depresif-ıslak-eğlnceli-telaşlı bir havası var diye düşünüyor en basitinden insan.
Ama kar yağınca insan ne olacağını şaşırıyor ''aa ne güzel yaa'' diyor antalyada böyle
(''ama kar''ı da cümle içerisinde kullanırım da baya iğrenç adam cümlesi olur)

Kutadgubilig yazamadım az önce
debelendim resmen.
Bir şeyi resmen olarak sıfatlamakta bazen garip oluyor.

Şu an güneş açtı antalyada.Bu yazıyı yazarken hem kar hem antalya güneşi gördüm sevgili okur.Akşam haberlerinde böyle bir habergörmek istiyorum ''sabah kar öğlen deniz'' olsun başlığı.
Şu an aldığım bir habere göre bu durum ülke genelindeymiş ve antalyanın zerre orjinalliği kalmadı gözümde.(baş harfini bile küçük yazdım)

Dün all-star vardı bir başını hatırlıyorum birde bitince verilen reklamını(Seken basketbol toplu olan) uyumuşum yahu.
''ben uyuyan adamım'' demiştim bir arkadaşa kendimi anlatırken.Artık nasıl gelmişsem o tavıra ve o hale

''dalga geçme oğuz'' bu ve benzeri içerikteki cümleleri çok duyorum.Aslında dalga geçmiyorum ben düşüncelerimi söylüyorum.
birde bazen çok gülüyorsunuz ama onlar espri değil.(dadı dizisindeki uşak gibiyim)

doğan çocuklara isimler

erkek:Doğan
kız:Doğacak
alternatif:Doğa

Arananlara şarkı tavsiyesi
Klaxons-Two recivers

Son olarak parmaklarını baget yaparak masada defterlerin üstünde falan hayali gibi davul çalmışinsanlardanım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...