13.02.2008

Zaman oluyor,an geliyor ''.mna kodumun çocuğu'' diye bağırmak istediğim kimseler oluyor.
Raphael olucam galiba tekrar.

Bazı ünlülerin çok güzel fasonu olabiliyorum bazen
az önce evde Teoman oldum çok eğlendim kendi kendime
''kırıklarını aldırdım kalbimiiiiğğğğğn.''

Bir insanın yaşlı olması an kot pantolon giyme oranı ile ters orantılıdır.

yağmuru seviyorum ben.Bu soğuk hava döneminde yağmurları yüzünden siyetıla(az sonra)benzettiğim antalyada çok az uğradı bana.

kendisine anadoludan bir beyit ile sesleneyim.

darıldın mı gülüm bana
heç bakmıyon bu yana

devrik cümlelerimi seviyorum. Süper ligin başarılı olamayan ancak oynadığı futbolu taktir edilen takımları gibi hissettiriyor bana.

Siyetıl:adını kızılderili şefi siya(böyle yazılmıyor)dan alan bu şehir ürettiği uçakları ve uzun süren yağmurları ile meşhurdur.
Bu yağmurlar yüzünden pek çok genç evlerine kapanmak zorunda kalmıştır. Bu yüzden siyatıl sporda pek gelişememiş evde garajda müzik yapan gençler sayesinde grunge(gıranç)'ı doğurmuştur.
Bu Doğumun doktoru ise babasının annesini vurmamak için nehire attığı silahı nehirden çıkartıp satarak ilk gitarını alan solak gitarist,sivrisinek sesli adam kurt donald cobaindir.

kızılderililer türktür geyiği idolojik olarak çok farklı vurgulanıyor.

kızılderililer türktür(dünya türktür.)
kızılderililer türktür(türk sosyal yaşamı,insanların kızılderili hayranlığı,bıdı bıdı.)

ulan her pazar hava güzel mi olur yahu?
Birde okulda konuşma,tören varsa hava bir garip olur.

Son doğumgünüm iyiydi sağolun gençler.
En iyisi olabilir birde evde parti gibi bişiy vardı ama küçüktüm hayal gibi hatırlıyorum.

Küçükken(5-6 yaşlarında) tulum giyen çocuktum ben.Sevimliymişim baya

Forma koleksiyonu istiyorum. Takımlar değil formaların anlamları mühim

insanın özlediği güzel dudaklar olmalı bu hayatta
atmosfere tav olarak öpülen dudaklar herhalde en iyisidir.
ve tav olmak ne kadar argo bir kelime ise de
kullanımına göre tadı değişebilir tıpkı bir portakal gibi

Kalpler aynı miktar camlardan yapılan bardaklar gibi galiba.
Bardaklar ne kadar derin ise o kadar kolay kırılıyor çatlıyor.
Kırıkları sığ ve kalın bardaklar kadar belli olmuyor hatta bazen o halde kullanılabiliyor.
Kullananın ağzında kırılıp canını yakana kadar.

Kalın ve sığ bardaklar daha dayanıklı oluyor(arcopal hariç o her şeye dayanıyor)
Kolay kırılmıyor.
Ancak bir kere kırılınca derin bir çatlağı oluyor ikiye ayrılıyor bazen
Çok seviyorsanız bardağınızı japonların yardımı ileyapıştırıp çatlaklarından su sızdırmamaya dikkat ederek kullanıyorsunuz.
Ancak elinizde patlama ihtimalide var.

insanın özlediği bardakları olmalı şu hayatta.
ve ben koyu sarı bardağımı çok seviyorum.

Hani filmlerde oluyor. Böyle karakter donuyor,gözleri doluyor. Bir damla yaş süzülüyor ya.Bence o ancak filmlerde oluyor.Ben hiç görmedim öyle ağlayan.
Bu çıkarımda ağladınmı hakkını vereceksin çıkıyor.

msnde altına hiç bişiy yazmadan linki yollamak çok samimiyetsiz.

doğan veletlere isimler
erkek:veletdalin
kız:bilendakıs

tavsiye şarkı:Teoman-paramparça (ama akustik trio ile birlikte)
kayıt ne kadar kötü ise şarkı o kadar güzel olmuş
şurdan indiriliyor
http://rapidshare.com/files/91467975/Teoman-Parampar__akustik_trio_.mp3.html
son olarak
çok akan burnunu tuvalet kağıdı ile silmenin daha ekonomik olduğunu farketmiş insanlardanım.

Not:13 kere büyük b harfi (B) kullanmışım
hatta bir paragrafın tamamı bu harf ile başlamış.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...