10.02.2008




duvarların beyaz dışında renklere boyandığı dönemden hafif soğudum

rüya olayı ne garip şey

geçen blog'da yazmıştım ya 180 sorunun 90'ı doğru 90'ı yanlış diye.işte öyle değildi o yanlış yazmışım düzelteyim
120 sorunun
30'u yalnış
90'ı doğru
okuldan yetmiş gelse puan...
sözel2: 290 puan falan ediyor.
Bu benim son öss puanım.
hadi bakalım.

saç önemli bir şey.
örteni anlamıyorum.
ayrıca türban ile süper kopya çekilir.

kahkahaların havada uçuştuğu çoşkun sohbetler yerine sığ gibi görünen derin ve sakin sohbetleri daha bir seviyorum(eşlikte kahve yada bira farketmez)

Dünyanın en kel alaka şiiri

3 Yanlış 1 Rüştü

Ne garip kaleciydin sen rüştü
Antalyalıydın yörükoğluydun severdik
mizah işlerdik ''Rüştü donu düştü''
Ne garip kaleciydin sen rüştü

3 yanlış bir doğruyu götüreceğine
3 doğru bir yanlışı götürsün
geyiğinin yapılmadığı dersliğe
derslik demem derslik benim olmadıkça

pazar günü ne garip sokaklar falan,hep aynı renkler,gökyüzü aynı ama daha bir sakin suluboya ile değilde yağsız pastel ile çizilmiş gibi

dondurmanın çikolata sosuna batırıldığı sahne,dondurma sosun içine düşerse diye geriyor beni
gerçi eğer düşerse fantastik seviyesinde çikolata soslu bir dondurma yiyeceğim ilginç.
ayrıca o sosun anında donanlarına hayran gibiyim ama değil gibiyim.

bu kış antalyada pek görülmedi sokakta halay çeker şekilde titreyen insanlardan.

''kutumda büyük hissediyorum'' diyor acunun yarışmasında
fesatlık bende mi yani

doğan veletlere isimler
kız:umut
erkek:sarıkaya

son olarak insanlarına aynı anda birim diyerek birinciliği kapmaya çalıştığı çocuk oyunlarında tıpkı bir sinsi gibi,tıpkı bir temkinli gibi ikiyim diye bağıran çocuklardanım.

ne dinleyeyim diyene şarkı tavsiyesi:Replikas,Ömür Sayacı

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...