5.02.2008


genç denilen şey ne garip bir şey böyle üst düzey yaşayabiliyor herşeyi,eli yüzü falan düzgün olmasada enerjik,böyle verimli çağında,aşık oluyor arada,meaj çekiyor falan ilginçmiş.


insan yazarken daha değişik laflar edebiliyor ben bu muyum şimdi?
çiidem:
sanırım hayatım bu kadar yakışıklı bir çocuk görmedim.
.Senor el O2£.♣Alfonso:
bana dikkatli bakmamışsın.

bu arada rumuzumdanda hafiften tiksinmedim değil.

aslında sokakta falan bir sürü buraya yazıcak şeyler buluyorum.
ancak ya unutuyor ya birilerine anlatıyorum.
bu sebepten ötürü geçenlerde iki arkadaştan bi yere(not defteri)yaz bunları teklifi geldi.
benimde aklımda olan bu fikri halen değerlendirmiş değilim yazarken aklıma gelmesini seviyorum galiba.(sürüsüne bereket diyesim geldi burada)

çok şımarık erkek kadar tiksinç birşey yok herhalde.

ulan insan sevdiğini en çok otobüste mi özler yahu? ne fena oluyorum anlatamam.

sizin için önemli yemeklerin yanında bir şeyler içmeyin yaşlılar gibi en fazla su için bakalım o yemeği tekrar sevebilecek misiniz?
hem zaten kola zararlı olmasada alışkanlık yapan bir içki.

ayrıca yemeklere uyguladığınız bu tekniği sevgilinizede uygulayın yada uygulamayın lan ben buldum bunu sevdiceğiniz ile baş başa kalınca onu daha bir sevebiliyorsanız coşarak devam.

kış vakti yanında yedek eldiven taşıyan insan en yüce duygunun insanıdır.

otobüste güzel kız görünce ayrı bir mutlu oluyorum böyle bi kafam dağılıyor oh.

kelebeklerin karında uçuşması ile ilgili aşk tabiri iğrenç bence.
gıdıklanma diyebir kelime dururken hayvansal ifadelere gerek yok.

jelibonda dana jelatini varmış
teşekkürler sevdicek

doğan çocuklara isimler

kız:wepcamaçmazgül
erkek:wepkemin

son olarak ''iyi davran kendine'' denilmiş insanlardanım hadi iyi davranın kendinize.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...