12.02.2008


adama ''voyn'' diye selam ederler,ses ederler bizim orada

msnde bir anda bir gazetenin bir linkini yollayan arkadaşlar
eciş bücüş yutup videosu yollayan arkadaşları döver. bu böyle biline

insanın kilosu=boyu-10 sistemi buram buram tanışıklığı ilerletme yahut aile içi sohbet kokuyor

''herşeyi anlatamıyorsun herkese ama kişinin gözlem yeteğinden kelli insanları tanıdığından onların anlayabileceği şeyleri anlatarak sürekli doğru şutu çekiyorsun'' ne ara bu kadar derinlere düştü bu muhabbet yahu.

çekingen insanı cool olma gayreti içerisine giren insana fazlası ile tercih ederim.

''ayıp yatakta olur'' dedi biri
biri de karşılık verdi
''asıl yatakta ayıp olmaz''

hergünyazıncabiranlamıolmuyorgibimegeliyor.
yukardakicümeyiokuyanbunudaokuduöyledeğilmi?
emeğinizinasıltaktiretsembilemedim.

''dur ben bunu bloga yazayım'' diye yazıyorum bir çok şeyi buraya.

bence ''gönül ister ki'' diye başlayan cümleler kanaatkar olmalı.

bilgisayarlarımızın fareleinin o aşşağı yukarı yapan tuşunu ve power tuşlu klavyeleri burdan saygı ile selamlıyorum.

yazarlarının ayrılmasından sonra bıraktığım penguenden(özellikle alpay erdemden,seyit ali araldan,gencodan) of cümlenin gerisi gelmiyor.

avatar ne kadar kaba bir kelime(gelime)

galiba hiç bir zaman ''aha işte bu'' dediğim bir fotoğrafım olmayacak bu hayatta.

uykusuzda Fırat Budacıyı farkettim leiziz yazıyor.

pılasebo ismi kadar kibar ve kırılgan şarkılara sahip.

doğan veletlere isimler
erkek:oduncugömleğihan
kız:masaörtüsügül

dinlecek şarkı arayana
sonic youth-sugar kane

biterken:don't stop the music çalıyordu(esmer kız söylüyor ya)


son olarak trt'nin istiklal marşı ile kapandığını hatırlayan son jenarasyona dahil insanlardanım.

Not:Güling ve Yağmur beni de okusun

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...