28.02.2008


9999999999.999999999.999999999.9999999999.999 çeşit oyunlu ateri kasetlerin çıktığı dönem çöküş dönemi gibi beyhude çabaların yaşandığı bir dönemdi.
ama bana bir keresinde moon mario adında bir çeşit denk gelmişti dadından yinmeyordu vallahi(tadından yememekteydi vallahi)
bu marionun diğer mariolardan tek farkı yer çekimi olgusunun daha kuvvetsiz olmasıydı
ördek vurma oyunu ve motocross oyunuda hiç fena değildi.
unutmadan sitriit faytırda rayuyu tek geçerim çanliyi sevmem.

kontörünüz azalınca avea sabahın köründe arıyor ya.
bin defa öldürüyor beni bin.
rakamla 1000

Ataarili vcdler aşırı itici.
90 tank oynarken anlaşabildiğim insan ile hayat geçiririm.
atarideki bilardoda babamı tanımam argo tabirle çükletirim

Samiyetsiz demek samimiyetsiz bir hal aldı.

Bez kovers kışın çok üşütmüyor yahu.
Astarı var tutuyor.

10 yıllar içerisinde en tırt geçeni 10 yıl 2000-2010 yılları arasında geçenleri olabilir.
önemli olayları arasında hamburger şeklinde taşıabilir hafızlar,fotoğraf çeken telefonlar gibi teknolojik olaylar var.
müzikte bir halt yok bildiğin bir halt yok abidik gubidik çocuk sesli vokallerin kendince rakçı bir tavır takındığı yıllar var.
popüler müzikte seksenlerin elektronik dans alt yapıları ucuzca taklit edildi zaman zaman kaliteli birit pop örnekleri görüldü
mp3 paylaşımı artırdı tabii
moda tavırsızlığa sahipti çabuk gelip geçen belirli akımlar oldu akılda kalanlar
düşük bel bol pantolon
bolero
perçem kısmı arkaya atılarak tutturulmuş saç
kadife ceketler
uzun gibi ama kısa gibi elbisenin altına kot pantolon giyme
ince kravat dar göynek oturan takım elbise
tayt ve benzeri kalıpta pantolonlar ve bu pantolonların paçalarının içeri tıkıştırıldığı kendince botlar
süper sıtar,kortez,converse,güreş ayakkabısı(alana acırım sonuncusunu,birincisini ayrı severim)
reebok is dead
2002 dünya kupası sonrası futbolun çöküşü
basketbola verilmeyen değer
hido,memo,ibo
ata demirer,şahan gökbakar
türk sinamasının yeniden gişe bulabilmesi nadiren de olsa kaliteli filmlerin çekilebilmesi
türk televizyonlarının diziv e sabah programları ile televizyonculuğu bitirmesi.
sanata verilen değerin biter gibi olması
arabeskin rock,blues gibi türlerle aynı kefeye konması güzel düetlerin çıkması çıkabilmesi
en iyi erkek rock şarkıcısının haluk levet ve teomandan bir başkası olabilmesi
internet ile kıçı kaldırmayan asosyal gençlerle beraber interneti faydalı kullanıp süper kültür yapabilen kendini kurtarabilmiş gençlik
türkiyede rock patlatı abi geyikleri
yanlış anlaşılan mor ve ötesi dünya yalan söylüyor.
xxxstar yarışmaları ve jüri üyeliği mesleği
rakın kok'a gelen fifti sent
mahallede oyun oynamış son jenarasyonun bir bölümünün internet kafeye takılan ilk jenarasyon olması
uygur kardeşlerin bitmesi
animasyon devrimi(matrix değil space jam)
maykıl cordın'ın vedası
icq,chat,messenger,arkadaşlık siteleri
webcam pornosu
90ların nostalji olması
örnekler sonsuza ulaşabilir
zaten 2008deyiz iki seneden fazla süre var ikibinonların bitmesine
hadi bakalım

arananlara şarkı tavsiyesi
nirvana-something in the way(doksanlardan kopup gelsin)


doğan veletlere isimler
kız:gizem(ikibinler de ortalıkta gezinen gençlerin isimlerinden)
erkek:berk(ikibinler de ortalıkta gezinen gençlerin isimlerinden)

son olarak tekerlemeleri şaşırmadan söyleyebilenlerdenim efendim

3 yorum:

tJ. dedi ki...

oz, bak yazıyorum:
1-kylie minogue
2-uffie

tJ. dedi ki...

3-massive attack

tJ. dedi ki...

4-moby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...