19.12.2008

film müziklerinden film çekmişler


eskiden eczacıbaşıydı şimdi değil
nedir?
avon.

bugün kızın biri bıyıklarıma baktı ve ''kızların kaşları incecik olur,senin bıyıkların'' dedi
ama bunu diyen kız kalın kaşlıydı
sonra ''patavatsızlık ettim galiba'' da dedi
yok dedim.

roberto carlos gibi frikik atmak çekti canım
baraja da koyucam sevmediğim tiplerden
abanacağım tabir-i caiz ise

kapı çok çaldımı
telefon çok çaldımı
ne yapıyoruz?
çat yapıştırıyoruz denizli kerhanesi gibi benzetmesini..
cuk oluyor.
sesli olaylar bunlar.

sınıflarda oluyor ya hani
çocuk kalmış,büyümemiş,şımarık erkekler
onlar hep takışıyorlar,çatışıyorlar birbirleriyle

kris kornel birazcık saç uzatmış.
pop alemlerine dalmış.
düdük gibi olmuş.

muallak mağzaları sevmiyorum.
bugün bir açık parfümcüye bir parfüm sordum
''bilmiyorum,bir ay,iki ay,üç ay gelir yani.'' dedi


high school musical'dan anladığım şudur
film müziklerinden film çekmişler
film müziklerini satıyorlar bir de


ayıp denen bir şey var sevgili okur
hatırlatayım dedim.
bir de insanın hapiste düşünmeye çok zamanı olur.

sevgili okur,akdenizi bilmeyen okurlardansanız .
benden sizlere DEV HİZMET!
akdeniz akşamları bir başka olmuyor.
azıcık serin gibi oluyor o da gündüz sıcak diye öyle geliyor.

ayakkabı mühimdir.
daha önce bahiseyledim mi bilmiyorum ancak
saç,kıçı ve pabuçu güzel olan dişi bir'e sıfır öndedir.
ben buldum bu kuramı
buna üç kuramı dedim.

2009 piyaytheoz okur ödüllerini 1 ocakta veriverip kurtulsam mı?
yapacak pek bir şeyim yok o vakitlerde

tanışmak ne garip şey.
adını söylüyorsun ona
artık ona selam verebilir ve ondan selam alabilir konuma geliyorsun.

şu mor balığa isim düşünün biraz
hatta ''bu ne biçim blogmuş'' diye bakan yeni birisi var ise aranızda sen de yaz lütfen.

wepcam dedin mi
a4tech derim
a dört tek demem

tepedeki 90'lardan kalma fotoğraftaki kişi benim.
deklanşöre basanı tanımıyorum.
antalya kolejinin düzenlediği bir şenlikte karikatür dalında haberim olmadan yapılan yarışmada 2. olmuştum.
karikatür dalında koleje gitmeden ödül almak birincilik gibidir.
bunu o zaman anladım.muhtemelen fotoğrafta da bunu düşünüyorum.

fransızca rumuzum olmadı benim hayatta
du bakayım bi bulayım

hadi siz şimdi gidin
ben bakayım.

3 yorum:

Turist dedi ki...

mor balık kız mı erkek mi?

Piyaztheoz dedi ki...

ne bileyim yahu?

Turist dedi ki...

bileceksin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...