22.12.2008

klişe olmayan durum kişileri



bu durumu görüp de elimi sakalıma yahut başına götürüp ''hmmm, smmm, ummm, muhasır medeniyet, evet göresellik, sanat, dışa vurumculuk..'' falan demem ben.diyene de ne saygı duyarım,ne sevgi beslerim.(sevgi beslenebilen yegane duygumuz değildir!)



bu durumu da pek sevmiyorum.
seveni vardır o başka
ben sevmiyorum.
bir insanın kaşında gözünde metal parçaları olması gergin bir durum bence
o insan kendini, ''o insan'' olmaya motive etmiş olabilir ve her dakika bir ''çılgınlık'' özentiği yapabilir.
çılgınlık,çılgınlık özentiğiline göre daha delikanlı bir şeydir.
çılgınlık özentiğili ise kumaş pantolon ile fantastik sex arayışları olabilir.
sonuçta o kumaş pantolondur.
kemerini,düğmesini ve fermuarını çözdüğünüzde(kemer düğme ve fermuar denklemi) dirayetsiz gibi aşşağıya inecektir.



bu durumdaki bu abileri taktir ettim
evlatları ''baba,baba siz o zavallı 2000lerde ne yapıyordunuz?''dediğinde yukarıdaki örneklerden de cesaret alarak biz ''çok düzeyli işler yaptık,kendi sanat tavrımızı koyduk,bıraksalar rock grubu kurup müziğimize grubumuzun adını veriyoruz klişesinide gerçekleştirecektik ama dönem izin vermedi buna evladım'' diyebilirler.
bu arada da iki kere baba diyen çocuk güzel çocuktur,meraklıdır,heycanlıdır.



bu durumu da nasıl seviyorum anlatamam.(pembe olan kısmı değil,onun içerisindeki kısmı)özellikle de yukarıdaki insan kişileriyle karşılaştırdığımızda
gülen,güzel,gökçe(3g)
bir dönemin yonca evcimik tabiri olan ''ballı lokma tatlısı aman hadi hayırlısı'' etkisi ve ötesi yapıyor hayatta.
etkisi ve ötesi...ne biçimişim?

4 yorum:

Gokce T dedi ki...

oz hani yazılarını okuduğum kadarıya sevdiğin kızı güzel bişey zannediyordum. fotoğrafından anladığım kadarıyla öööyle püsürük gibi bişeymiş.

Turist dedi ki...

bütün fotoğraflar çok güzel Gökçe'ninki bi ayrı güzel:)

Piyaztheoz dedi ki...

püsürük müsürük değil
ayrıca sağol turist

Gokce T dedi ki...

sağol turist ama bence gokçe b.k gibi çıkmış anlayın artık şunu!
kelime doğrulama: stedy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...