6.12.2008

seyyah oldum yürürem. neçe haller görürem.


sevgili okur,
allah sizi inandırsın; beni karıştırmasın.

anahtar kaybolmalarına karşı kapıya bağlı bir uzaktan kumanda ile sesli ve ışıklı uyarı yapabilen anahtar üretme planlarım var.

dişiler lafım size
her zaman güzel giyinmeyin
bir süre sonra dikkat çekmiyor.

hergün gördüğünüz bir insanın bir anda saçına-sakalına değişiklik yapıp da
hiç bir şey yokmuş gibi davranması çok komik geliyor bana
ama gülmüyorum.

türk dil kurumu fesybuka isim verse ya ilkokul ahbabı bulgacı diye
bulgaç ne ya amma salladım.

topuklara sıkmak çok hoş bir eylem.
köpek gibi kıvranıyor karşıdaki
ben sıktım ordan biliyorum.
şaka şaka sıkmadım daha

beklemediğim anda espri gibi söylemlerime abartılı gülen bir hocam var.

arabayla resim çektirmek ilginç bir olay aslında

antalya da benim blendax güzeli dediğim upuzun ve canlı saçlara sahip bir şehir metalcisi var.
bugüm de gördüm kendisini
bir tek ben görmüyormuşum
saçlarını kapatan kız çocukları da gördüler
ki ki ki diye güldüler
garip..

kimse inanmıyor ama biz de rum göçmeniymişiz.

ctrl,alt ve del tuşlarına aynı elin parmakları ile basmak
işte bütün mesele bu

seyyah
seyyah oldum yürürem.
neçe haller görürem.
ıscak memlekette gezirem.
bu gocugu üzerime fazla edirem.

terletip duru beni gocuk
acudum, heman yimeli sucuk
hatunun tebessümünü beklerim azucuk
bilmem ki bu işleri nasıl yapucuk?

kurbanda kaç kişi ortak danaya girer bilmiyorum da
yine birileri arabalarıyla birbirlerine girecek
laf açılmışken kurban bayramı ile ilgili de ''kedi kesenleri hapse attınız'' dedim
kısa bir sesizlik oldu

laf lafı açıyor kötüydü
cem özerin kostümleri daha da kötü

(i will survive melodisiyle okuyunuz)
sarı burmalar.. gelecek yağlar.
düşündüm nasıl yakılacaklar?

antalya da bir lokanta çoşmuş
çayı,suyu,kolayı,ayranı,mayranı bedava veriyormuş
adres: saat kulesi yanı

dedenin bıyığını kesmesi babanınkinden daha etkili

bitirirken okurum çiğdem solmazı buradan pek taktir ediyorum.
çok sırıtma çiğdem.
canın sıkılıyor diye yaptım bu kıyağı.

fotoğraftaki kişi havai kaplumbağası muhittindir.

4 yorum:

Turist dedi ki...

çok tatlısın

ş.t. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ş.t. dedi ki...

sanırım o metalciyi ben de biliyorum ve tespitler çook güzel;)

Piyaztheoz dedi ki...

beğenildiğne sevindim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...