25.12.2008

ferrari kırmızısı santa.




sevgili okur, farkettiğiniz üzere bir sene daha bitiyor.
büyük ihtimalle bu yazının sonununda yeni yılınızın iyi geçmesini ve benzeri şeyleri dilemeyeceğim.
işte bütün mesele de bu aslında.
siz, bu yazıyı okumaya başladığınızda kutlamayacağımı biliyorsanız bu güzel,
neden kutlamadığımı da anlıyorsanız bu daha güzel bir şey.
zira sonuçta o da bir yıl
sizin için iyi olup olması beni pek ilgilendirmiyor.
benimki ekşi sözlük tabiri ile şukela geçerse, büyük ihtimalle size de en aşşağı 10-15 dakikalığına şukela geçicektir.
ha, bir de yılbaşı dediğimiz organizasyona olan uyumsuzluğumdan kaynaklanan nefretim var.
ama o sizi pek ilgilendirmiyor.
neyse efendim, eskiden okulda serviste falan çekiliş yaparlardı(hala yapıyorlar),size de yapmışlardır, onları da hiç sevmezdim; ama bir de o çekilişin atılgan istekli öğrencisi olurdu, organize ederdi olayı, hediyeleri falan takip ederdi. onlar yapı denetim şirketlerinde falan çalışsalar olur aslında.
unutmadan seneye görüşürüz esprisi ve ''yılbaşında ne yapıcaz yahu'' karasızlığı da klişelerdir.
yeni yılın ilk kutlamasını yapmak klişelerin ferrarisidir.
hiç sevmem hiç hiç hiç hiç hiç hiç hiç
(delirdim galiba)

yılbaşı için şarkı tavsiyesi
nilifürden dünyaağ dönüyorr(sıkıcı biraz ama olsun)

2 yorum:

sultanesra dedi ki...

ozaman bir yapı denetim şirketi açiyosun ve beni basina koyuyosun.

Piyaztheoz dedi ki...

hemen acalim esra adi ne olsun du bakalim...
hah!
"o zaman bir" olsun adi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...